LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Print spooler service

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
GR

Print spooler service

Ongelezen bericht door GR »

Bij het printen is er op de een of andere manier iets mis gegaan waarna ik eerste instantie de software van de laptop verwijderd en daarna zelfs nog XP opnieuw geinstalleerd. De brother printer kan niet meer geinstalleerd worden daar keer op keer de melding terug komt dat de print spooler service niet actief is of een andere melding dat in de spooler subsystem app een fout is opgetreden.

Wie het weet mag het zeggen.

Edjuh

Re: Print spooler service

Ongelezen bericht door Edjuh »

Met alle respect voor de technische kennis van de bezoekers hier raadt ik je toch aan deze vraag eens te stellen op een computer forum waar dit soort zaken beter behandeld kunnen worden.

Computer idee
Helpmij
Digitale Revolutie

Succes

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

ik weet niet precies wat het probleem is, maar als Engels een goede tweede taal is dan heb ik hier wat van Microsoft staan:

"Spooler subsystem app has encountered a problem and needs to close" and "Operation could not be completed" error messages

en ik vind ook een Nederlandse (voor als Engels toch niet helemaal alles is ;) )
Foutberichten 'Spooler moet worden afgesloten' en 'Kan bewerking niet voltooien' of Foutbericht: Er is een fout opgetreden in Toepassing voor Spooler-subsysteem en het programma moet worden afgesloten

en dan kan ik alleen nog maar deze pagina aanbieden:
Brother software download

succes

Edjuh

Ongelezen bericht door Edjuh »

Ok, ok.

Ik heb dit forum onderschat :oops: :lol:

GR

Ongelezen bericht door GR »

Met dank, hier kom ik naar ik aanneem wel verder mee