Als ik wil printen krijg ik elke keer nog een foutmelding
Regel 94
Teken 1
c:\Windows\ schock.dll of zoiets
Fout in script op ?........
Wie kan mij hiermee helpen
om dit probleem op te lossen?
Kennen jullie dit probleem?
Scheelt wel een hoop papier!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Printen met Explorer met Windows XP
Re: Printen met Explorer met Windows XP
"of zoiets" is niet zo bruikbaar om een oplossing te vinden... Zonder betere foutomschrijving denk ik dat weinig mensen je kunnen helpen...
Probeer eens je printer opnieuw te installeren, zo nodig handmatig in het configuratiescherm. Werkt dit niet is het misschien verstandig een nieuwe installatie van windows over de bestaande te gooien. Misschien dat er een windowsbestand is beschadigd en wellicht dat dit door een nieuwe installatie wordt opgelost.
Werkt dit niet, dan raad ik u aan de servicedesk van uw printer te bellen.
Succes!
ps. Bestanden raken niet zomaar beschadigd, misschien dat u uw virusscanner eens moet laten lopen.
Werkt dit niet, dan raad ik u aan de servicedesk van uw printer te bellen.
Succes!
ps. Bestanden raken niet zomaar beschadigd, misschien dat u uw virusscanner eens moet laten lopen.
misschien handiger om de vraag op een "echte help site " te zetten
helpmij forum
of
computer totaal forum
beide fora kunt u zich gratis registreren
helpmij forum
of
computer totaal forum
beide fora kunt u zich gratis registreren
Waarschijnlijk heb je servicepack 1 geïnstalleerd. Mij lukte het daarna ook niet meer vanuit internet explorer te printen. De oplossing heb ik gevonden via een troubleshooter, misschien heb jij er ook iets aan.
Klik op start en daarna op uitvoeren. Typ c:\programfiles\surfairy\uninstall.exe . Daarna de aanwijzingen op je scherm volgen en je kunt weer printen.
Het hele kleine onderdeeltje "surfairy" schijnt de boosdoener van het probleem te zijn. Door het uit te schakelen is het probleem in de meeste gevallen opgelost.
Klik op start en daarna op uitvoeren. Typ c:\programfiles\surfairy\uninstall.exe . Daarna de aanwijzingen op je scherm volgen en je kunt weer printen.
Het hele kleine onderdeeltje "surfairy" schijnt de boosdoener van het probleem te zijn. Door het uit te schakelen is het probleem in de meeste gevallen opgelost.
Of ff op www.computeridee.nl en dan naar Faqman forum