LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PRINTER hp2410 psc all-in-one

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
eddyrocky

PRINTER hp2410 psc all-in-one

Ongelezen bericht door eddyrocky »

Hallo ik heb iets meer dan een jaar geleden de printer gekocht bij megapool nu is hij stuk, heb hp gebelt ze willen niets doen alleen dat ik voor 203,00 euro een andere printer kan krijgen geen nieuwe hoor.
Door dat mijn scanwagen niet meer in de eind stand komt blijft hij ratelen en valt weer uit . wie heeft hier een oplossing voor. Na 1 jaar en dat voor 359,00euro dat mag toch niet.

Michellangelo

Re: PRINTER hp2410 psc all-in-one

Ongelezen bericht door Michellangelo »

De levensverwachting van een printer die 359 euro kost is hoger dan 1 jaar. Daar is een wet voor, het probleem is alleen om aan te tonen dat het defect niet veroorzaakt is door toedoen van u of iemand anders...

Als je een onafhankelijk rapport hebt kan je er een rechtzaak van maken en een reparatie eisen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

standaard fabrieks garantie voor 3 jaar.
Is gegarandeerd door de maker.
Stuur een brief en eis dat ze hun eigen regels naleven.

En ja wat de gast hiervoor vermelde heeft ook gelijk.
Maar wees wel zeker dat het niet aan jou te verweiten valt.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Maar geldt dit ook als de leverancier (zoals in dit geval dus Megapool) failliet is?

Je hebt immers geen overeenkomst met de fabrikant maar met de leverancier. Dus lijkt de fabrikant mij niet direct aansprakelijk.

Er staat mij iets van bij (maar 100% zeker weten doe ik het niet) dat een andere keten de garantie van Megapool heeft overgenomen, ik dacht Scheer&Foppen maar dat weet ik dus niet zeker.

packman

Ongelezen bericht door packman »

Ik had precies hetzelfde,maar dan met de psc 2175.
Trek de stekker eruit en doe als volgt:
Hou de annulerenknop en tegelijk de enterknop ingedrukt.
Terwijl je dat doet doe je de stekker weer in het apparaat.Als een engelse tekst verschijnt laat je de knoppen weer los!
Vervolgens druk je de aanknop in.
Als het goed is moet je de taal dan weer instellen en is hij weer gebruiksklaar.
Het is een beetje laat,maar ik hoop dat je het alsnog leest.
En anders is het voor anderen misschien een tip.,succes !!! :idea:

Gesloten