Ha die Ho..
Wij zijn in het gelukkige bezit van een Dell all in one printer 920 meen ik maar nu zijn de cardridges bijna leeg en moeten er dus nieuwe in.. Maarre.. de originele zijn peperduur.. Maar als ik ga zoeken naar alternatieven kan ik niets vinden voor de Dell. Nu heb ik gehoord dat dell printers eigenlijk lexmark zijn. Klopt dit en zo ja .. kan ik dan dus gewoon lexmark spul erin stoppn ?
Van Haut
ps: overigens verder geen klachten. PC besteld en binnen een week in huis, werkend en geen rare dingen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Printer van Dell = Lexmark ?
Re: Printer van Dell = Lexmark ?
Kijk eens op http://www.digitalrevolution.nl of bel ze even.
Die kunnen je vast wel helpen.
Het telefoonnummer staat ook op die dite vermeld.
Die kunnen je vast wel helpen.
Het telefoonnummer staat ook op die dite vermeld.
Re: Printer van Dell = Lexmark ?
Dell assembleert alleen, maken niks zelf, zeker geen printers. Printers worden gemaakt 'in samewerking met Lexmark'. Lees: Lexmark maakt een printer en Dell zet z'n naam erop.
Dit wil niet automatisch zeggen dat je ook Lexmark inktpatronen kan gebruiken, vaak wordt in zo'n printer een extra nokje geplaatst zodat alleen 'Dell' patronen erin passen.
Je moet dus even verder zoeken om erachter te komen of de printer een exacte Lexmark is of licht gewijzigd. Of zoeken naar een zogenaamd Bmerk dat patronen aanbiedt die specifiek voor de Dell 920 zijn. Heb net even 3 tellen gekeken en op engelstalige sites is het wel te koop, weet niet of het de moeite waard is om uit het buitenland te laten komen.
Succes
Dit wil niet automatisch zeggen dat je ook Lexmark inktpatronen kan gebruiken, vaak wordt in zo'n printer een extra nokje geplaatst zodat alleen 'Dell' patronen erin passen.
Je moet dus even verder zoeken om erachter te komen of de printer een exacte Lexmark is of licht gewijzigd. Of zoeken naar een zogenaamd Bmerk dat patronen aanbiedt die specifiek voor de Dell 920 zijn. Heb net even 3 tellen gekeken en op engelstalige sites is het wel te koop, weet niet of het de moeite waard is om uit het buitenland te laten komen.
Succes