goede dag beste mensen.
ik heb een probleem met mijn laptop.
ik zal het proberen te omschrijven.
na 2 of 3 uur erachter te zitten, wordt het beelscherm zwart, loopt die vast, en slaat uit.
als ik hem meteen opstart, valt hij weer uit.
na 10 min start ik hem op en doet hij het weer.
dit probleem heb ik elke dag sinds kort 1X dus 1x per dag komt het voor.
Hebben jullie een idee wat het kan zijn, ik dacht dat het een oververhitte accu was, maar dat denk ik niet, ik kan helaas niet me handen erop zetten want die is erg heet
alle tips zijn welkom.
me vader denk dat hij aan het hemelen is
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Probleem bij Siemens Amilo Laptop
-
ikbenik
Re: Probleem bij Siemens Amilo Laptop
Dat er een koelingsprobleem is, is duidelijk.
Laat de laptop eens van binnen schoonmaken.
In de loop der tijd hoopt zich stof op in de computer, waardoor deze steeds moeilijker gekoeld kan worden.
De oorzaak van de problemen is dat de processor te warm wordt en zichzelf uitschakeld, om verbranding van de processor te voorkomen.
De hitte die je voelt is de hitte die de processor niet kwijtkan.
Meestal zitten de koelribben van het koelblok verstopt met stof, waardoor er geen lucht langs de koelribben kan stromen die de warmte afvoerd.
Laat de laptop eens van binnen schoonmaken.
In de loop der tijd hoopt zich stof op in de computer, waardoor deze steeds moeilijker gekoeld kan worden.
De oorzaak van de problemen is dat de processor te warm wordt en zichzelf uitschakeld, om verbranding van de processor te voorkomen.
De hitte die je voelt is de hitte die de processor niet kwijtkan.
Meestal zitten de koelribben van het koelblok verstopt met stof, waardoor er geen lucht langs de koelribben kan stromen die de warmte afvoerd.