LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] probleem?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
vrolijk r

probleem?

Ongelezen bericht door vrolijk r »

Beste mensen,

Ik wil alleen zeggen dat ik als 'Dell-gebruiker', juist zeer te spreken ben over het apparaat (Dell Latitude). Verder is vooral de service prima. Daar kunnen heel wat bedrijven een voorbeeld aan nemen. Ik heb al een paar keer iets besteld via de telefoon. Ze staan mij te woord en helpen mij altijd verder en lossen het probleem op. Bijv. een door mijzelf kapot gemaakte cd-rom drive. De volgende dag (!) is Dell bij mij thuis gekomen en heeft de cd-rom drive vervangen. Vervolgens werkte alles 100%.

Het valt voorlopig wel mee met Dell.

de

Re: probleem?

Ongelezen bericht door de »

Misschien ligt het ook wel aan de mensen zelf. Wanneer je iemand netjes behandeld, wordt jij ook netjes behandeld.
Mijn vader had een computer besteld en dat ging niet helemaal goed. Toen hij hierover belde is alles keurig geregeld, er was iets fout gegaan waardoor de computer niet verstuurd was. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, hoe vervelend dit ook kan zijn. Zij boden hun excuses aan en binnen twee dagen werd de computer afgeleverd.

Gesloten