LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met Packard Bell

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Mr. Little

Problemen met Packard Bell

Ongelezen bericht door Mr. Little »

Hallo wie heeft er nog meer problemen met zijn Packard Bell PC, of met de helpdesk ?

Hieronder mijn relaas, ik heb deze mail naar de redactie gestuurd, wat denken jullie ervan ?

Ik heb een vraag, mijn computer een Packerd Bell die ik in Juni 2003 nieuw heb gekocht is 20 augustus kapot gegaan. Ik bellen met de mensen van de helpdesk, ik moest allerlei handelingen uitvoeren om hem weer aan de gang te krijgen, volgens de medewerkers, maar na een week elke avond bellen zijn ze tot de conclusie gekomen dat ik nieuwe master cd's moet hebben. Na een week had ik ze in de bus, ik proberen en bellen, maar niets, de volgende dag weer naar de helpdesk gebeld "Ja meneer u heeft de verkeerde master CD's gekregen ik stuur wel nieuwe". Vervolgens weer een week wachten, nu eindelijk de goede cd's, dus ff bellen met de helpdesk, maar ik krijg hem niet aan de gang, en maar proberen steeds weer instellingen veranderen met natuurlijk de helpdesk nog aan de telefoon ( dat tikt lekker door ) Maar we komen er samen niet uit. Volgende dag weer gebeld, en gevraagd om een monteur, maar het antwoord was "Nee meneer we proberen er eerst zo uit te komen" Nou na een week of 4 alleen maar telefonisch contact geen verbetering. Nog maar een keer gebeld, ze bellen u volgende week voor een afspraak, na ongeveer een uur proberen met de medewerker van de helpdesk nog aan de telefoon. Toen de monteur langskwam, heeft hij 2 onderdelen ( mainbord en voeding ) vervangen, maar de software installeren kon die niet, daar werd die niet voor betaald. Ik 's avonds weer aan de gang, met de medewerker van Packard Hell aan de telefoon, maar vervolgens hetzelfde probleem. Nog 2 avonden bellen en proberen, maar geen reactie. De computer zou worden opgehaald, na een week een koerier aan de deur, briefje getekend, en weg was de PC. Dit was op 21 Sep. Ik heb nu al een paar keer contact gehad met Packard Bell, maar ze kunnen me niet zeggen wanneer de PC terug komt, het wachten is op onderdelen ?!

Hebben jullie wel meer klachten van Packard Bell ?
En mag het wel zo lang duren ?
Kan ik nu een nieuwe PC eissen ?

Vriendelijke groeten,

#_#

Re: Problemen met Packard Bell

Ongelezen bericht door #_# »

Waar heb je die Packard Bell gekocht?

Glaanieboy

Ongelezen bericht door Glaanieboy »

Ga terug naar de winkel waar je de pc heb gekocht. Zij moeten dan contact opnemen met Packard Bell en kijken wat zij nog kunnen doen. Maak echter wel concrete afspraken (spreek af wanneer zij u terugbellen - of andersom - etc) en leg uw kant van het verhaal rustig en duidelijk uit. Zet desnoods uw hele verhaal op papier (zet er ook bij wat de klacht is, wellicht dat een van de verkopers de oplossing heeft) en geef de winkel ook de tijd om de zaken uit te zoeken.
Ik werk als verkoper bij de Dixons en ik vind het persoonlijk erg vervelend als mensen meteen al zeggen dat PB - of een ander merk - *** (scheldwoord) is, zonder dat er een duidelijk verhaal uitkomt. Doe dat dus niet, de verkoper is ook maar een mens :).

CreativeMind

Ongelezen bericht door CreativeMind »

Ik ook! Ik stik hier van de problemen met Packard Bell! Zowel mijn Notebook die nu al een tijdje ligt te wachten bij hun reparatie, als mijn MP3 speler zijn van het begin af aan slecht!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bij duidelijke problemen binnen de garantie periode of binnen 1 a 2 maanden breng ik alles terug, en eis een nieuwe met een nieuwe garantie periode ( hebt een nieuwe in huis en niet de zelfde die je in eerste instatie gekocht hebt, vraag wel om een nieuwe aankoop bewijs, met de huidige datum)
Op deze manier ben je verzekerd op service, mocht je pc, dvd, video, tv, koelkast, vriezer, of wat voor apperatuur dan ook onverhoeds stuk gaan binnen een garantie periode, dan eis je dus een neiuwe, en vermeld maar dat je geen maandag morgen product wilt hebben.
Nu hoor ik een aantal mensen zeggen maar dat kun je niet maken, nou ik kan je vertellen dat het wel kan, het is gewoon een kwestie van je poot stijf houden.
Willen ze dat niet dan eis je gewoon het geld terug, en ga je bij een andere een nieuwe kopen, net zolang totdat je wel een hebt die werkt.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb een p b op 8/10/2003 maar heb alleen maar proobleemen er mee voor al het lange wachten met bellen van de helpdesk nooit nooit een pb meer

Gesloten