LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen na reparatie laptop
Problemen na reparatie laptop
Ik had een losse toets bij mijn laptop.Ik breng hem naar een computerzaak ( Compuzone ). Ze wisten niet zeker of ze hem konden repareren. Als het niet lukte hoefde ik de onderzoekskosten van 40 euro niet te betalen. Mijn zoon heeft hem de volgende dag opgehaald. Ze hadden de toets wel erop gezet maar aan een kant vast gemaakt dus hij zit er aan een kant nog los op. Mijn zoon moest gewoon die 40 euro betalen. Ik heb gebled met de winkel maar ze zeiden dat de toets afgebroken was en dat ze hem niet beter konden repareren. Ik weet zeker dat er niets afgebroken was toen ik hem wegbracht. Wat kan ik hier tegen doen. Betalen voor iets wat niet deugdelijk gemaakt is is toch te gek voor woorden.
Re: Problemen na reparatie laptop
Ten eerste:
€ 40,- voor zo'n kijkdienst is veel te veel.
Ten tweede:
Persoonlijk vind ik dat die computerbedrijf beter had kunnen voorstellen om het toetsenbord compleet te vervangen. De toetsen die kapot zijn kun je niet repareren.
Ten derde:
In zo'n geval behoor je niet dat bedrag te betalen.
Het vervelende is alleen dat je wel je recht hebt, maar om je recht te krijgen is een tweede punt.
Als dat computerbedrijf verkeerd wilt, dat je naar je geld kunt fluiten.
Juridisch je recht halen heeft geen zin, omdat de kosten hoger zijn dan de winst. En voor dat € 40,- gaan ze echt geen rechtzaak starten.
€ 40,- voor zo'n kijkdienst is veel te veel.
Ten tweede:
Persoonlijk vind ik dat die computerbedrijf beter had kunnen voorstellen om het toetsenbord compleet te vervangen. De toetsen die kapot zijn kun je niet repareren.
Ten derde:
In zo'n geval behoor je niet dat bedrag te betalen.
Het vervelende is alleen dat je wel je recht hebt, maar om je recht te krijgen is een tweede punt.
Als dat computerbedrijf verkeerd wilt, dat je naar je geld kunt fluiten.
Juridisch je recht halen heeft geen zin, omdat de kosten hoger zijn dan de winst. En voor dat € 40,- gaan ze echt geen rechtzaak starten.