LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Q-MEDIA QSMK-71503W

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
cyber-world

Q-MEDIA QSMK-71503W

Ongelezen bericht door cyber-world »

Geachte lezers

Ik had van mijn dochters vorig jaar een mooi toetsenbord gekregen van q-media, maar bij het aansluiten van het toetsenbord bleek dat die niet werkte. Ik vroeg aan me dochters voor de kassabon, ze zeiden tegen me hebben we weg gegooid. Daar ik de beschrijving goed gelezen had van q-media staat in de grantie voorwaarden dat het serienummer ook rechtsgeldig is. Zie onderstaande link http://www.q-media.eu/images/files/Gara ... 1-2008.pdf. Zo als het daar staat heb ik een mail gestuurd naar Q-Media om te vragen hoe ik verder moet handelen. hier het email verkeer tussen mij en q-media. De 1ste e-mail was al verstuurd voor de kerst van 2009. Heb ook div.malen getracht om telefonisch contact op te menen met q-media maar dan krijg je leuk een betaal nummer van 70 cent p/m waar ze gewoon weg niet opnemen, of je krijgt dan een bandje te horen van ga daar en daar na toe. Volg je dat kom je op een site uit met een ander nummer :D . ook als je de rma probeert in te vullen staat het apperaat er niet bij.
--------------------------------------------------------------------------------
RE: QSMK-71503W‏
Van: naam van q-media
Verzonden: vrijdag 26 februari 2010 12:31:32
Aan: [email protected]

Geachte Dhr Kampe,

Het serienummer geldt niet als garantiebewijs. Wij kunnen enkel garantie geven als het aankoopfactuur(of kopie hiervan) voorgelegd kan worden.
Indien het aankoopfactuur niet voorgelegd kan worden, hebben wij geen controle of het toezstel binnen garantie valt en kunnen wij bij gevolg geen garantie verlenen. <<< zie url

Vertrouwend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Met vriendelijke groet
Nathan
--------------------------------------------------------------------------------

From: [email protected]
To: naam van q-media
Subject: RE: QSMK-71503W
Date: Thu, 25 Feb 2010 15:10:38 +0100

Geachte

Hierbij laat ik u weten dat het nu al 24 dagen geleden is dat ik u een e-mail gestuurd heb. Dadelijk is het zo dat de garantie die op het apperaat zit verlopen is door dat Q-MEDIA niet op de mails reageerd. Ook per telefoon is Q-MEDIA niet te bereiken om deze klacht telefonisch voor te leggen.

Mocht het uitblijven dat er geen reactie op deze mail komt zie ik genoodzaakt om andere stappen te onder nemen. Gezien dat ik in mijn recht sta volgens het bij gevoegde garantie voorwaardens van Q-MEDIA.

Graag had ik een reactie hier op gehad en wel binnen een termijn van 6 weken.

Vriendelijke Groet eigennaam

Date: Mon, 1 Feb 2010 15:55:34 +0100

Beste

Zonder aankoop bewijs van de winkel kan ik hem niet terug bezorgen.
NU komt het PUNT en dat is dat ik JULLIE garantie voorwaarden staat
dat het serie nummer ook als aankoop bewijs geld.
hoe moet ik nu te werk gaan????

eigennaam

Date: Mon, 1 Feb 2010 11:08:35 +0100
From: naam van q media
To: [email protected]

Beste,

Zonder garantiebewijs is het moeilijk om garantie te geven.
Vertrouwend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Mvg
Nathan

Sent: zaterdag 30 januari 2010 18:51

Beste

Het klopt het toestel is defect maar ik heb geen aankoop bewijs meer.
ik had namelijk het toestel gekregen van mijn dochters en die hebben het aankoop bewijs weg gegooit

p.s.
hoe moet ik verder handelen

Subject: QSMK-71503W
Date: Sat, 30 Jan 2010 14:27:40 +0100

Beste,
Toestel is defect, gelieve het terug aan te bieden bij het aankooppunt met een kopie van de eindgebruiker.
Mvg
Nathan

Gezien dat ik niet tevreden ben over de handel wijze van Q-Media wil ik dit met jullie delen, zodat Q-Media tot verantwoording word geroepen over de handelwijze en beleid die ze voeren.
Hoop dat het een beetje duidelijk is :)
Mvg M

seagoing racer2

Re: Q-MEDIA QSMK-71503W

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,
1. De Q-Media toestellen worden verkocht met 24 maanden garantie, gerekend vanaf
de datum op het aankoopbewijs. Indien het aankoopbewijs niet meer voorhanden
is neemt de garantieperiode een aanvang vanaf de productiedatum op basis van het
serienummer van het toestel.
25. Het toestel dient als volgt aangeboden te worden:
• Verpakt in originele of gelijkaardige verpakking om transportschade te vermijden.
Schade is voor rekening van de eigenaar/gebruiker en kan niet verhaald worden op
Q-Media
• Voorzien van alle accessoires (afstandsbediening, kabels, adapter, ...)
• Voorzien van een kopij van het kassaticket en een duidelijke klachtomschrijving
Strikt genomen staat er in de clausule onder 1 niet dat het serienummer als geldig bewijs voor het claimen van garantie geldt. Er staat slechts dat de garantieperiode wordt berekend aan de hand van de productiedatum van het betreffende serienummer.
In de clausule onder 25. staat wel dat een geldige kassabon noodzakelijk is.
NU komt het PUNT en dat is dat ik JULLIE garantie voorwaarden staat
dat het serie nummer ook als aankoop bewijs geld.
Dit statement klopt dus helaas ook niet
Toestel is defect, gelieve het terug aan te bieden bij het aankooppunt met een kopie van de eindgebruiker.
Dit advies zou ik opvolgen en terug gaan naar de winkel. (Deze is overigens altijd je contractpartner), en bekijken in hoeverre deze je willen hebben.
Je kan het recht echter niet afdwingen omdat je geen aankoopbewijs meer hebt.

Gesloten