Wat alleen niet klopt is de houding van MM.
Waarom gaan zij er niet achteraan en moet jij dat zelf doen?
Dat is de taak van de winkelier, dus MediaMarkt moet dat soort zaken toch regelen en niet jij .
Bij media markt werd gezegd dat het sneller zou zijn als ik het rechtstreeks via acer zou doen omdat hij dan niet eerst naar de media markt moest maar direct naar acer kon
En zelf was ik er ook al aan het denken om zo'n brief te schrijven
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reactie
Re: reactie
Op zich klopt dat wel, maar het gaat mij om de houding van MM.
Dat de winkelier de fabrikant inschakeld is niet het probleem, maar wel dat jij nu problemen hebt en dat je dat zelf met Acer moet communiceren, terwijl de MM dit behoort te doen.
MM is jouw aanspreekpunt, niet Acer.
Dat de fabrikant soms zaken rechtstreeks met de consument afhandeld heeft puur te maken dat bepaalde zaken dan rechtsteeks gedaan kunnen worden en niet via diverse schijven, en daar is niks mis mee.
Zoals ik al eerder aangaf: de verkopende partij blijft dan gewoon jouw aanspreekpunt en als er problemen zijn behoort de verkopende partij achter die zaken aan te gaan, niet de consument.
Dat de winkelier de fabrikant inschakeld is niet het probleem, maar wel dat jij nu problemen hebt en dat je dat zelf met Acer moet communiceren, terwijl de MM dit behoort te doen.
MM is jouw aanspreekpunt, niet Acer.
Dat de fabrikant soms zaken rechtstreeks met de consument afhandeld heeft puur te maken dat bepaalde zaken dan rechtsteeks gedaan kunnen worden en niet via diverse schijven, en daar is niks mis mee.
Zoals ik al eerder aangaf: de verkopende partij blijft dan gewoon jouw aanspreekpunt en als er problemen zijn behoort de verkopende partij achter die zaken aan te gaan, niet de consument.