Hey allemaal, ik zal even het probleem uitleggen:
In januari 2006 heb ik een Acer Monitor monitor gekocht, de 1703. Een zwart/zilver 17" scherm voor de prijs van € 239. Al na enkele maanden begon het scherm een witte rand te vertonen. Ik heb begin augustus de helpdesk van Acer gebeld om te vragen wat hier aan te doen was. Het antwoord was simpel, de monitor wordt zo opgehaald. Ah fijn, een kwartier later stond er iemand voor me neus die m'n monitor mee nam en twee dagen later kreeg ik netjes een mailtje dat de monitor in Duitsland was aangekomen.
Drie weken lang heb ik gebeld om te vragen waar de monitor bleef, ik heb drie keer 'binnen enkele werkdagen' gehoord. De monitor bleek defect en kon niet meer worden gerepareerd, er zou een andere worden besteld. De vierde week een hele discussie gehad dat dit waanzinnig was en werd doorverbonden naar een volgende afdeling, dus niet meer de helpdesk. Ook die beloofde binnen enkele werkdagen een monitor te sturen, helaas.
In de tweede week van september werd me verteld dat er een vervangend model zou komen. De 1703 was niet meer leverbaar. Inmiddels zitten we in de tweede week van october en nog steeds heb ik geen monitor.
Het duurt ongeveer een kwartier voordat ik iemand aan de lijn krijg bij Acer, en al twee maanden lang krijg ik hetzelfde te horen: binnen enkele werkdagen/we zijn er mee bezig/u moet nog heel even wachten/stuur anders maar een brief. Ik word er gek van. Buiten het punt dat ik nu op een 15" CRT-monitor m'n werk doe, is dit toch schandalig voor een 'simpele' reparatie?
Wat kan ik doen/ondernemen om zo snel mogelijk een andere monitor van Acer te krijgen? Bellen naar de helpdesk werkt blijkbaar niet, als je fel de discussie aangaat wordt je met een beetje massel doorverbonden naar een andere afdeling die ook niets voor je kan doen. Hoe moeilijk kan het nou zijn om een monitor op te sturen, een willekeurig 17" TFT model?
Heeft iemand tips of een goede raad?
Bedankt!
Pascal
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [Reparatie] Advies gevraagd (Acer)
Re: [Reparatie] Advies gevraagd (Acer)
Laatst gewijzigd door jrabel op 18 nov 2008 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
ook ik heb acer.
de pc zelf en tft scherm en alles.
nooit geen problemen gehad.
heb ik dan gewoon geluk of die anderen pech?
de pc zelf en tft scherm en alles.
nooit geen problemen gehad.
heb ik dan gewoon geluk of die anderen pech?
-
ikbenik
Klopt niet helemaal.( ook omdat acer maar 1 jr garantie biedt )
Op de notebooks zit inderdaad maar 1 jaar garantie op.
Deze kun je uitbreiden naar 3 jaar.
Op de monitoren van Acer zit 3 jaar on-site garantie op.
Ik heb heel veel Acer monitoren verkocht en nog nooit problemen mee gehad.
Ik denk dat je gewoon pech hebt.