LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] samsung branders
samsung branders
Ik heb nu een jaar een samsung brander, maar na 3 kwart jaar begon hij cd's te beschadigen en vreemde geluiden te maken, hij functioneerde ook niet meer, ik terug naar de winkel, na 4 weken kreeg ik een andere. nadat ik deze installeerde bleek dat dit aparaat nog minder functioneerde, veroorzaakte ook krassen en gaf vreemde geluiden, nu hoop ik dat als ik deze week me brander weer terugkrijg, deze wel goed hersteld is, wie heeft hier nog meer last van, het betreft een samsung brander 48x 12x 48x
Re: samsung branders
gebruik je de brander ook om cd te lezen???
Ze zeggen wel dat je de brander zowel voor schrijven als voor lezen en herschrijven kunt gebruiken, maar als je deze puur voor branden wilt gebruiken, gebruik hem dan ook voor branden en koop een apparte cd of tegenwoordig een DVD in je pc om cd/DVD te lezen.
Gebruik een brander waar hij ook voor bedoeld is.
Na verloop van tijd gaat je brander slijten omdat je dus deze ook voor het afspelen van muziek, films of gebruikt om software mee te installeren.
Tevens gebruik nooit te veel overburn, dan slijt je brander wel heel snel, wil je wel overburnen koop dan een CDR80, CDR90 of zelfs een CDR100 om te overburnen, dan kan het zonder problemen, mids je brander het ondersteund.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ze zeggen wel dat je de brander zowel voor schrijven als voor lezen en herschrijven kunt gebruiken, maar als je deze puur voor branden wilt gebruiken, gebruik hem dan ook voor branden en koop een apparte cd of tegenwoordig een DVD in je pc om cd/DVD te lezen.
Gebruik een brander waar hij ook voor bedoeld is.
Na verloop van tijd gaat je brander slijten omdat je dus deze ook voor het afspelen van muziek, films of gebruikt om software mee te installeren.
Tevens gebruik nooit te veel overburn, dan slijt je brander wel heel snel, wil je wel overburnen koop dan een CDR80, CDR90 of zelfs een CDR100 om te overburnen, dan kan het zonder problemen, mids je brander het ondersteund.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Bedankvoor je reactie, ik gebruik bijna nooit me brander om cd te lezen, ik heb wel net weer gebeld dat ik hem nu nog niet terug heb, de BCC gaat samsung nu een aanmaning sturen, ze beloven nu dus weer niet wat ze doen.
Probeer het eens met een snijbrander. Daar heb ik goeie resultaten mee geboekt.
Sandra.
Sandra.