LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] service micromaxx notebook

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
nienkedw

service micromaxx notebook

Ongelezen bericht door nienkedw »

Ik heb de beruchte laptop van AH. Niets mis mee. Maar ik heb nog steeds niet de onderdelen die mij beloofd waren door AH en micromaxx. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Dvdwiel

Re: service micromaxx notebook

Ongelezen bericht door Dvdwiel »

Beste Nienke,

Ik heb precies dezelfde labtop gekocht, ook meteen bij AH gereclameerd en de helpdesk gebeld. Zowel bij AH als Micromax wordt ik aan het lijntje gehouden. Ik heb net van Ah een mailtje gekregen dat ik de accu volgende week zal ontvangen... sure.. De andere zaken heb ik ook niet ontvangen. Ik ken nog iemand met dezelfde labtop en die heeft ook nog niets ontvangen.

Kan Radar nogmaal aandacht besteden aan deze slechte service van 's lands grootste kruidenier??????? (die pretendeerd zijn klanten hoog in het vaandel te hebben staan)

Suc6

Dominique

patrick.K

Ongelezen bericht door patrick.K »

Hoi,

Heb ook nog niets ontvangen ik hang ongeveer iedere 2 weken aan de lijn omdat ze iedere keer zeggen dat het nog 2 weken duurt. Er zijn nu al 4 keer 2 weken voorbij en nog steeds niets ontvangen kreeg nu te horen dat de spullen niet op voorraad zijn terwijl ze dat 2 weken geleden wel waren ik zei dat ze mensen aan het lijntje hielden en gewoon logen maar dit was niet zo.

Het is een ramp. :evil:

Zijn er al mensen die wel wat ontvangen hebben.

gr. Patrick

nienkedw

Ik heb ook nog steeds niet. Ook al een paar keer gebeld.
Ze geven telkens hetzelfde antwoord. Ik weet ook niet meer wat ik er mee aan moet hoor....

nienkedw

Ik ben lid van de consumentenbond en die ga ik maar eens inschakelen. Ik vind dit zo niet kunnen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

met alle respect mensen, wie koopt er nou een computer/laptop bij een supermarkt.?
je haalt toch ook geen aardappelen bij de schoenmaker of de visboer.

nienkedw

jij mischien niet, maar wij wel!
Voor mensen die wat minder geld te besteden hebben is dit een goed alternatief voor de duurdere computerzaken. Over "echte"computerzaken hoor je ook genoeg klachten hoor!!

Koen

Ongelezen bericht door Koen »

Ik heb een accu beloofd gekregen, en -na heel vaak bellen en mailen- een adapter gekregen! Die ik al heb! Teruggestuurt met boze brief, en komen zo snel mogelijk, jaja.
Vreselijke slechte service!

Gesloten