LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service van Packard Bell slecht
-
Service van Packard Bell slecht
Ik heb een nieuwe desktop van Packard Bell gekocht en kan de Recovery disks niet maken. Volgens het forum van Packard Bell schijnen er veel klanten hier last van te hebben. Heb Packard Bell Call center voor ondersteuning 2x gebeld. De bepaalde telefoonlijn was heel slecht en viel door maar uit als ik iemand aan de lijn kreeg. Uiteindelijk heb ik het probleem met veel geruis en storingen door kunnen geven en mij was beloofd dat ik de Recovery DVD's thuis toe gestuurd zou krijgen. Helaas wacht er al 2 weken op. Vandaag weer gebeld en met veel storingen in de lijn het weer geprobeerd. Men zou mij vandaag wat formulieren toe sturen, maar voorlopig nog niets ontvangen. Zijn deze klachten bekend??!!!
Re: Service van Packard Bell slecht
Ja bekend:
Dat krijg je met rotzooi alla packard HELL je krijgt waar je voor betaald, budget spul is budget ondersteuning helaas.
Als ik uitreken wat ik per jaar aan PB moeten repareren voor klanten dan scoort geen enkel merk zo hoog.
Vandaar dat ik ook geen PB, Dell, Acer en andere budget meuk in mijn zaak wil hebben alleen maar custom made met goed spul
Dat krijg je met rotzooi alla packard HELL je krijgt waar je voor betaald, budget spul is budget ondersteuning helaas.
Als ik uitreken wat ik per jaar aan PB moeten repareren voor klanten dan scoort geen enkel merk zo hoog.
Vandaar dat ik ook geen PB, Dell, Acer en andere budget meuk in mijn zaak wil hebben alleen maar custom made met goed spul
Re: Service van Packard Bell slecht
Hm, wanneer hoorde ik deze prietpraat nu eerder?bokito74 schreef:Ja bekend: