LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] servicedesk Medion

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Gast

servicedesk Medion

Ongelezen bericht door Gast »

Maart 2003 een laptop merk Medion gekocht. Werkte aanvankelijk prima. Ma zo'n half jaar problemen met het branden vam audiocd's: kraken, nummers die niet gelezen op afspeelapparatuur, overslaan etc. Na diverse telefoontjes waarin suggesties werden gegeven door de helpdesk bleek het probleem te blijven bestaan.
Na plaatsing van een nieuwe cdbrander (duurde 4 weken!) trad er geen verbetering. Na nog een keer opsturen bleek de helpdesk geen problemen te constateren terwijl door mij gebrande audiocd's nog steeds niet orde waren.
Na samenspraak met helpdesk brief met klachten opgesteld met daarin het voorstel van mij de laptop te vervangen vor een nieuwe laptop/pc en gestuurd naar klachtenafhandeling Medion. Dit is nu meer dan 3 weken geleden en nog steeds is er niets bekend.
Ik ben er nu zo'n klein half jaar mee bezig en ik vind dit echt veel te lang duren.

Pieter

Gast

Re: servicedesk Medion

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Pieter,

Het euvel ligt niet aan jouw laptop maar aan de audiocd.'s!
De fabrikanten zetten er tegenwoordig een beveiliging in de cd.'s zodat je deze niet meer kan kopieren en ook dus niet branden.
Met afspelen van die cd.'s zoals jij uiteenschetst is ook een vorm van beveiliging, dat heeft er dus allemaal mee te maken.
Ook al zou je honderd maal een nieuwe pc. hebben dan nog hou je dit probleem.
Wil je speciaal een cd kopieren of branden dan moet je op internet kijken of je ergens een crack kan vinden.
Ik persoonlijk koop nooit een cd. ik haal mijn audio muziek ergens anders vandaan, is goedkoop en je hebt niks met beveiliging te maken en gegarandeert goede cd.'s.
Waar ik dat doe mag ik niet zeggen.

Gesloten