Hallo, ik heb in de krant en op internet gelezen dat De Sims 2 vor systeem conflicten zorgt!
Ik bedoel; om het te spelen moet je andere programma's van je PC afgooien!
Als dit klopt vind ik het jammer!
Denk maar eens aan die kinderen die nu voor sinterklaas De Sims 2 willen, maar die (als ze hem krijgen) niet geinstalleerd kan / mag worden! De ouders hebben hem dus al een paar dagen voor 5 december gekocht, maar als ze naar de winkel terug gaan krijgen ze allemaal als antwoord 'Sorry, maar uw garantie is verlopen'!
IK VIND DAT DIT NIET KAN! IK WIL DUS NU ALVAST WAARSCHUWEN KOOP DE SIMS 2 NIET!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sims2, Spelen = Andere Programma's Deinstalleren!
Re: Sims2, Spelen = Andere Programma's Deinstalleren!
dit is dus de grootste onzin die je maar kunt verzinnen.
Ik ben de trotse eigenaar van de orginele sims 2 en dat ding loopt als een tierelier geen enkel probleem mee en ik kan je vertellen dat ik op de achtergrond verschillende processen heb lopen,waaronder een downloadprogramma een een spyware programma en tussen door switch ik met alt-tab naar mijn buroblad om een dvd te branden alles terwijl de sims 2 in de achtergrond wacht.
het is dus echt onzin en best de moeite waard om te kopen,de grootste fout die de meeste mensen maken is dat ze het spel kopen voor de kids zonder te kijken naar de minimale systeemeisen die voor het spel nodig zijn.
vaak is het dat de pc het maar net aankan en zodra er iets bijkomt zoals bv een mailtje dat binnenkomt dan kan het systeem vastlopen
Ik ben de trotse eigenaar van de orginele sims 2 en dat ding loopt als een tierelier geen enkel probleem mee en ik kan je vertellen dat ik op de achtergrond verschillende processen heb lopen,waaronder een downloadprogramma een een spyware programma en tussen door switch ik met alt-tab naar mijn buroblad om een dvd te branden alles terwijl de sims 2 in de achtergrond wacht.
het is dus echt onzin en best de moeite waard om te kopen,de grootste fout die de meeste mensen maken is dat ze het spel kopen voor de kids zonder te kijken naar de minimale systeemeisen die voor het spel nodig zijn.
vaak is het dat de pc het maar net aankan en zodra er iets bijkomt zoals bv een mailtje dat binnenkomt dan kan het systeem vastlopen
Dan kun je het beste wonderolie gebruiken.
Hoi,
Ik heb het spel sims 2 ook, en ik heb nergens problemen mee.
Zoals ikkecomputerliefhebber al zei je moet gewoon een computer hebben met genoeg geheugen om dit spel goed te laten draaien.
Het is een super spel! Maar kijk eerst naar de systeemeisen!!!
groetjes funmariel
Ik heb het spel sims 2 ook, en ik heb nergens problemen mee.
Zoals ikkecomputerliefhebber al zei je moet gewoon een computer hebben met genoeg geheugen om dit spel goed te laten draaien.
Het is een super spel! Maar kijk eerst naar de systeemeisen!!!
groetjes funmariel