Ik heb twee weken geleden een draadloos netwerk aangeschaft en deze aan een bestaande router gekoppeld en nu krijg ik geen internet verbinding omdat de router geen ip adres aanmaakt. Zonder de acces point werkt mijn internet wel. Eerst telefonisch geprobeerd gewoon niet tussen te komen. Zeker 10 keer geprobeerd op verschillende tijdstippen. Dan maar via de mail dacht ik. Ook al onbegonnen werk ten eerste krijg je de eerste 3 a vier mailtjes informatie waar je zelf ook al op gekomen was en gemiddeld duurd het drie dagen voor er respons op vragen komt. En inmiddels zit ik nog steeds zonder draadloos internet.
Nou was mijn vraag of meerder mensen hier problemen mee ondervinden. Het is toch belachelijk voor woorden dat je beld en soms wel een half uur in de wacht staat en dan nog eens 25 eurocent per minuut moet betalen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SITECOM telefonisch niet te bereiken
Re: SITECOM telefonisch niet te bereiken
mijn telefoonrekening afgelopen maand 62 euro
kosten router 60 euro
werd ik niet blij van.
Moet wel zeggen dat na 5 keer bellen ik alle informatie had (netjes en duidelijk via de mail: leek (ik) kon de was doen) maar wat ik dan niet snap is als ze dat al kant en klaar in een mailtje hebben staan (waarschijnlijk veel vraag naar) waarom het dan niet in de gebruiksaanwijzing staat?
kosten router 60 euro
werd ik niet blij van.
Moet wel zeggen dat na 5 keer bellen ik alle informatie had (netjes en duidelijk via de mail: leek (ik) kon de was doen) maar wat ik dan niet snap is als ze dat al kant en klaar in een mailtje hebben staan (waarschijnlijk veel vraag naar) waarom het dan niet in de gebruiksaanwijzing staat?
-
flashsound
Re: SITECOM telefonisch niet te bereiken
als de router geen ip adres aanmaakt en jekrijgt het niet voor elkaar mail dan even op mijn adres en ik kan je dan wel helpen.
ik moet weten welke sitecom router je gebruikt en wat je hebt voor internet anbieder.
mail mij dan even op [email protected]
en dan krijg ik hem wel aan de praat.
ik moet weten welke sitecom router je gebruikt en wat je hebt voor internet anbieder.
mail mij dan even op [email protected]
en dan krijg ik hem wel aan de praat.