LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service hardwareconcurrent.nl

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
DualXeon

Slechte service hardwareconcurrent.nl

Ongelezen bericht door DualXeon »

Zijn er meer mensen die ook slechte ervaringen hebben met de firma Hardware Concurrent uit Oosterhout? Ze hebben een webshop op www.hardwareconcurrent.nl

Ik had er een geluidskaart gekocht van Creative waarvan de luidsprekeraansluiting stoorde. Binnen een paar weken heb ik deze persoonlijk teruggebracht in de winkel in Oosterhout. Deze werd aangenomen door een medewerker en zou vrij snel worden opgelost.

Een dag later word ik gebeld door ene meneer Van Ham welke doodleuk verteld dat zijn collega niet volgens de regels heeft gehandeld en ik een RMA formulier moet invullen. Ik zeg dat hij dat zelf maar even moet doen dan. Hij blijft voet bij stuk houden dus om te zorgen dat alles snel afgehandeld wordt, probeer ik het in te vullen. Dit blijkt op de website niet te werken dus ik maak er melding van.

Er wordt slecht gereageerd op e-mails en men blijft maar terugkomen op het RMA formulier. Ik heb notabene het product persoonlijk in de winkel gebracht met een duidelijke klachtomschrijving en mijn gegevens.

Ik heb nog nooit zo'n arrogant bedrijf meegemaakt dat bovendien hun eigen mensen afzijkt en hun procedure fouten door de klant willen laten oplossen!

Inmiddels zijn we 6 weken verder en er is nog steeds geen oplossing. Ik koop hier nooit meer iets!

jurrien

Re: Slechte service hardwareconcurrent.nl

Ongelezen bericht door jurrien »

Dit soort dingen kan je beter vragen op www.tweakers.net en dan doe jij dat in de shopsurvey. Je krijgt dan feedback van anderen die ook bij dit bedrijf hebben gekocht en wel of niet tevreden waren. Zoals ik het nu zag is er niet al te veel mis met die tent, maar dat wil niet zeggen dat zij jou goed behandeld hebben. Over het algemeen zijn de zaken die genoemd worden echt wel bang voor de negatieve feedback en onder de druk van velen misschien tot een stapje meer bereid.
sterkte jurrien

Gesloten