LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte Service Packard & Bell

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
emdria

Slechte Service Packard & Bell

Ongelezen bericht door emdria »

OP 25 MEI, IS DE LAPTOP VAN MIJN ZOON VOOR REPARATIE NAAR PACKARD & BELL GEGAAN, INMIDDELS ZIJN WIJ IN JULI, EN TOT OP DE DAG VAN VANDAAG NOG NIKS, ZE VERZINNEN ALLERLEI SMOEZEN. ZE HEBBEN ONS EEN FAXNUMMER GEGEVEN DIE HET NIET DOET. STELLETJES LEUGENAARS ZIJN ZE. IK ZAL NOOIT MEER PACKARD EN BELL KOPEN. NIET NORMAAL HOE ZE MET HUN KLANTEN OM GAAN. EERST LOGEN ZE DAT ZE IN HUN SYSTEEM NIET KONDEN ZIEN DAT IK GARANTIE HAD WAT EEN LEUGENS :@ . IN OKTOBER 2008 BETAALD, EEN GARANTIE VAN 3 JAAR. 2 WEKEN GELEDEN HEB IK DE GARANTIE PAPIEREN GEKOPIEERD EN NAAR HUN OPGESTUURD. EN NOG STEEDS GEEN LAPTOP. EN GEEN VERDERE INFORMATIE OVER HOE HET ERMEE GAAT.

Guardian72
Contacteer:

Re: Slechte Service Packard & Bell

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Emdria:

Allereerst - wil je niet schreeuwen? (alles in hoofdletters) Dit is vervelend lezen.

Dan:
- Heb je een 'afgiftebewijs' van de reparatie?
Bij wie is het afgegeven?

Heb je kopieeen van alle papieren bewaard?

Heb je namen genoteerd van mensen die je gesproken hebt?

Als je de laptop bij een servicecenter van de verkoper (zoals BCC, Mediamarkt etc) hebt ingeleverd - zou ik hun assistentie vragen.
Als het rechtstreeks via PB gegaan is - word het tijd om nog een keer te bellen - en te vragen wanneer zij een nieuwe laptop gaan opsturen.
Indien je geen antwoord krijgt, kan je aangeven dat je al erg lang wacht (hou alle gegevens bij de hand) en vraag je of je een manager mag spreken.

Indien je die niet krijgt, meld dan dat je overweegt aangifte te doen wegens verduistering. (25 mei opgestuurd, dan is alles later dan 25 juni overdreven lang)

Eventueel kan je overwegen een (aangetekende) brief te sturen aan PB (met handtekening retour, ivm bewijs) waarin je kort en bondig de voorgeschiedenis beschrijft, het gebrek aan correcte informatie aanhaalt, en hen vervolgens een deadline geeft waarin je de laptop gerepareerd en wel terug eist, of, indien dit niet kan, een nieuwe, minimaal gelijkwaardige, laptop wenst.

Meld daarbij dat indien binnen de termijn geen reactie volgt (een termijn van 10 dagen is lang zat) - zij jou geen keuze laten dan aangifte van verduistering te doen, en alles via de juridische weg te laten lopen - waarbij alle kosten voor hun rekening komen.

Als je een rechtsbijstand hebt, kan je mischien via hun een voorbeeldbrief ontvangen.

jor

Re: Slechte Service Packard & Bell

Ongelezen bericht door jor »

Om te beginnen is schreeuwen slecht leesbaar ( zoals Guardian72 je ook al meld ) en dit is trouwens niet toegestaan hier.
Het gebruik van meerdere hoofdletters (het zogenoemde 'schreeuwen') is niet toegestaan,
http://www.trosradar.nl/index.php?id=367

Bij wie heb je de computer precies ingeleverd of opgestuurd, heb je daar een ontvangstbewijs van?

Gesloten