LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sony Playstation 3 probleem

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
brolly

Sony Playstation 3 probleem

Ongelezen bericht door brolly »

hey ik heb op 11-07-08 een sony playstation gekocht vorig jaar een ernstig probleem gehad( Geen CD's DVD's of blue ray's afspeelbaar hij leest niet of ziet ze niet ) en naar sony BeNeLux moeten stuuren ik heb deze op 27 mei 2010 terug gekregen ik goede staat alles werkt weer en ik was weer blij nu noch geen 8 maanden later weer zelfde probleem.
en als ik dan sony bel kunnen zij niks voor mij doen tenzij ik 150 euro betaal !!!
omdat ik net buiten de gerantie val !
( dit geld voor reperatie of inruilen )

hier ben ik het niet mee eens ik bedoel ik koop een apperaat voor 300 euro en vewacht 5 jaar te game zonder probleemen hellaas blijkt dit niet zo te zijn...
ik vraag me nu wel af of zij wel goed naar mijn playstation hebben gekeeken en niks over het hooft heeft gezien, ik heb mij laaten vertellen door klantenservice van sony(*wat ook bagger is*) dat als je je playstation naar ze toe stuurt zij alle componenten vernieuwen ?! als dit echt zo zou zijn ?! waarom kreeg ik op 27 mei 2010 bij me playstation een mooie brieft van wat zij allemaal gedaan hadden ?! en aleen mijn HDD vernieuwde ?! en nu 8 maanden later nu weer met het zelfde probleem zit aleen gaat het me wel nu 150 euro kosten !!!
en als het weer 8 maanden gaat duuren voor dat ik weer 150 euro moet neerlegen aan sony vind ik het investiring niet waard !
weet ook wel dat sony veel mensen moet betaalen ect. Maar dit vind ik tever gaan ! en had ook wel beter verwacht van sony's kant !
en als iets gemaakt is dat het niet na 8 maanden weer kapot is ( aan de andere kant ik heb noch heel wijnig klachten gehoort over de nieuwe playstation 3 de kleinere versie met de 120 GB hdd Zou het probleem in het eerste ontwerp zitten ?)

tennis

Re: Sony Playstation 3 probleem

Ongelezen bericht door tennis »

Tip hier Playstation 3 in, en dan kan je zin wat er met dit mis is:

http://www.trosradar.nl/index.php?id=zo ... ache=1&L=0

bvankuik

Re: Sony Playstation 3 probleem

Ongelezen bericht door bvankuik »

Volgens mij is het wettelijk wel zo dat na de garantietermijn er reparatiekosten mogen worden gevraagd. Hoeveel dat is, wordt berekend aan de hand van de economische levensduur van het apparaat. Een wasmachine gaat bijvoorbeeld veel langer mee dan een computer.

Bij de Mediamarkt service afdeling ligt een heel mooi foldertje waar e.e.a. wordt uitgelegd. Misschien kun je eens opzoeken in hoeverre je in je recht staat.

Gesloten