LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spam-adres stoppen.

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
kanovaarder

spam-adres stoppen.

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Kijk, gewone spam kan ik blokkeren en "terugkaatsen" zodat die spamverzender wordt tegengehouden.

Maar " Maria. Topranking bij GOOGLE!(www.wanadoo.nl)"
is een steeds terugkerend vervelend spambericht waarachter;
<[email protected]>
zit.
In Google "gmail.com opgevraagt kreeg ik "onbekend bedrijf"met verschillende namen achter deze gmail.com

Wie weet hoe ik die afzenders kan laten weten dat ze verdomd vervelend bezig zijn en ik van hun geen spam wil hebben?

Bovendien, hoe blokkeer ik voortaan dit soort steeds maar weer terugkomende Spam?

Vraagt deze Vrije Vogel

En vervelende antwoorden zoals "een briefje schrijven" is bijna hetzelfde en even ergerlijk Reintje Vitesse namelijk forumvervuiling!!
Laatst gewijzigd door kanovaarder op 04 apr 2006 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.

reintje vitesse

Re: spam-adres stoppen.

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Gewoon een briefje schrijven :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hharteman

Ongelezen bericht door hharteman »

Uncle Willy

Ongelezen bericht door Uncle Willy »

Hoe je dit kan voorkomen . . .

Nergens op klikken en niet reageren op zaken die je niet kent, maar nieuwsgierig als we zijn willen we nu eenmaal weten wat er gestuurd wordt.

Opnieuw installeren en een ander emailadres en klaar is . . . . .!

O ja, als een reactie als forumvervuiling is wat verwacht je dan met deze vraag, je bent de enige die dat kan voorkomen.

Uncle Willy

ronmulder

Ongelezen bericht door ronmulder »

Als het altijd van dezelfde afzender is kun je die waarschijnlijk in je e-mailprogramma wel blokkeren.

Je kunt helaas niet alle spam voorkomen, ze verzinnen soms ook gewoon adressen waar ze het aan sturen. Thunderbird is een e-mailprogramma met een goed ingebouwd spamfilter: http://www.mozilla.com/thunderbird/

Gesloten