Beste Bezoeker,
Ik heb sinds kort een klacht over Start Inkt Inktpatronen. Ik heb namelijk het volgende meegemaakt:
Ik heb via Start Inkt een setje inkt gekocht van 45€. Dit setje bleek echter na thuiskomst te lekken en was voor de verkeerde printer mee gegeven. Na het vullen van de patronen, kwamen we hier achter, omdat de geprinte kleuren anders waren dan normaal. Start Inkt heeft 1 keer het setje omgeruild, tegen een setje dat opnieuw lekte en omdat er eenmaal een andere kleur in de patroon was gedaan, en de spons was verzadigd, hebben we nu een printer met verkeerde kleuren.
Start Inkt vind echter dat ze het geweldig hebben opgelost. Een telefoongesprek wat afgekapt wordt, en 45€ die dus gewoon weggegooit kan worden. Zeker raadzaam om een keer een oproep te doen aan anderen mensen die evt hetzelfde hebben meegemaakt, om samen zo aan Start Inkt duidelijk te maken, dat dit niet de manier is waarop je met je klanten omgaat.
Geef je reactie graag.
Groeten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Start Inkt Inktpatronen lekken
Re: Start Inkt Inktpatronen lekken
1 heeft U de juiste type cartridge besteld?
2 Als het lekt doe ik het niet meer in de printer.
3 Navulinkt is goedkoper, met naalden maar E 5,- bij blokker, en de zwarte is perfect en de kleuren redelijk, maar gezien de prijzen valt het verschil in kleuren wel mee....
4 U geeft niet aan welke printer U heeft, als het een normale kleuren printer is kunt u bijvullen, maar foto printers hebben speciale inkt nodig, en dan kun je vrijwel alleen maar orginele inkt gebruiken!
Er is dus wel verschil tussen KLEUREN en FOTO printers!
2 Als het lekt doe ik het niet meer in de printer.
3 Navulinkt is goedkoper, met naalden maar E 5,- bij blokker, en de zwarte is perfect en de kleuren redelijk, maar gezien de prijzen valt het verschil in kleuren wel mee....
4 U geeft niet aan welke printer U heeft, als het een normale kleuren printer is kunt u bijvullen, maar foto printers hebben speciale inkt nodig, en dan kun je vrijwel alleen maar orginele inkt gebruiken!
Er is dus wel verschil tussen KLEUREN en FOTO printers!
Ik heb een kleurenprinte IP 4200 van Canon. Ik heb losse flesjes inkt besteld die lekten. Als ze omvallen of schuin liggen loopt de inkt eruit. Ook bleek later dat het de verkeerde inkt was waardoor de sponsen in de cartridge dus met verkeerde inkt waren doordrenkt.
Nu is start inkt niet meer thuis. Bedankt START INKT!!
Nu is start inkt niet meer thuis. Bedankt START INKT!!
-
ikbenik
Mijn advies:
Nooit navullen!
Zo'n 15 jaar geleden deed ik dat ook.
Alleen maar ellende meegemaakt.
Dus ben ik er toen mee gestopt.
Vergeet ook niet dat als je de patronen zelf na gaat vullen of na laat vullen en de boel begint te lekken, dat je hiermee de garantie van de printer verspeeld.
En terecht.
Nooit navullen!
Zo'n 15 jaar geleden deed ik dat ook.
Alleen maar ellende meegemaakt.
Dus ben ik er toen mee gestopt.
Vergeet ook niet dat als je de patronen zelf na gaat vullen of na laat vullen en de boel begint te lekken, dat je hiermee de garantie van de printer verspeeld.
En terecht.