LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tabl< 6 mnd. oud, 3 reparaties in 2 mnd. Rechten?
tabl< 6 mnd. oud, 3 reparaties in 2 mnd. Rechten?
Op 11 april j.l. heb ik een tablet t.w. samsung galaxy tab 3 voor € 379,00 bij Paradigit gekocht. Op 4 september heb ik hem naar de winkel gebracht. Reden was dat de tablet steeds uit viel en opnieuw opgestart moest worden en ook de netwerksleutel opnieuw ingesteld moest worden. In de winkel heeft de verkoper dit ook geconstateerd. Op 16 sept. was de reparatie afgerond en was mijn tablet zoek. Omdat de verkoper mij niet zoals toegezegd terugbelde met nadere info hierover heb ik op 30 september en 4 okt. zelf telefonisch contact met de klantenservice van Paradigit opgenomen. Dit met resultaat dat ik mijn tablet op 8 okt. in de winkel kon ophalen. Contactpunten waren vernieuwd. Dezelfde dag thuis bleek dat het probleem niet was verholpen. Ik de volgende dag weer naar Paradigit. Weer werd de tablet opgestuurd. Dat was op 9 oktober. Gisteren heb ik hem opgehaald. Bleek dat men een printcomponent had vervangen. DE verkoper zei dat hij het vermoeden had dat het hele moederbord was vervangen maar dat hij dit niet zeker wist omdat de reparateur hierin nooit het achterste van zijn tong liet zien. Hierop zei ik dat de tablet dan een ondeugdelijk product was omdat een moederbord de essentie van een tablet is om te kunnen functioneren. Tevens dat ik mijn tablet 4 maanden had gebruikt en dat hij in totaal 2 maanden voor reparatie weg is geweest. Ik stelde voor dat ik een nieuwe tablet wilde, desnoods met bijbetaling van mijn kant. Dit kon niet omdat de regel bij Paradigit is dat iets 3x binnen 2 jaar voor hetzelfde euvel ter reparatie aangeboden moet worden voordat men overging tot vervanging. Onder bezwaar heb ik dit geaccepteerd. Eenmaal thuis bleek een hoek van de tablet niet in het omhulsel te zitten, stak als het ware omhoog. Binnen een half uur was ik weer terug in de winkel. Twee verkopers hebben zich erover gebogen en verwonderd hoe dit nu kon. Ze hebben erop geduwd maar er zat geen beweging in en ze constateerden dat de tablet niet plat neergelegd kon worden. Alsof er een bocht in zit. Weer werd een reparatiebon geschreven. Ik zei dat ik nu echt een nieuwe tablet wilde omdat er te veel problemen met deze tablet was. Omdat het na 17.00 uur was kon de verkoper hierover niet meer met zijn baas overleggen. Hij mocht hierin niet zelfstandig een beslissing nemen. Hij zegde mij toe mij de volgende dag te informeren of ik in aanmerking kwam voor een nieuwe tablet. Vandaag heeft hij mij gebeld. Zijn baas, iemand van de afdeling service retail was niet akkoord met het vervangen van mijn tablet door een nieuwe. Tevens zei de verkoper mij dat hij vandaag de hoek weer op zijn plaats heeft geduwd en dat er nu niets meer met de tablet aan de hand is. Ik kan hem dus weer in de winkel komen ophalen. Ik heb echter veel twijfels over het goed functioneren van de tablet nu er zo veel mee is gebeurd. Misschien doet hij het nu wel maar begeeft hij het over een tijd. Wat kan ik nu doen? Wat zijn mijn rechten? Alvast hartelijk voor uw reakties. Ik zal er erg blij mee zijn. groet, Bram
Re: tabl< 6 mnd. oud, 3 reparaties in 2 mnd. Rechten?
Toetsenbord met [Enter] toets kopen, tablet ophalen en uitproberen. Hoekjesprobleem heb ik ook wel eens met een laptop gehad, heeft niets met fuctioneren van apparaat te maken en is simpel terug te duwen.