LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tablet archos Arnova 7H GR bij de Volkskrant

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
gezondheid

Tablet archos Arnova 7H GR bij de Volkskrant

Ongelezen bericht door gezondheid »

Een leuke tablet maar werkt nogal traag. Wanneer ik letters intik dan komt het paar seconden later te voorschijn. Hoe kan dit? Zijn er meer mensen met dezelfde ervaring?

sjohie

Re: Tablet archos Arnova 7H GR bij de Volkskrant

Ongelezen bericht door sjohie »

gezondheid schreef:Een leuke tablet maar werkt nogal traag. Wanneer ik letters intik dan komt het paar seconden later te voorschijn. Hoe kan dit? Zijn er meer mensen met dezelfde ervaring?
De arnova serie van Archos is hun wat meer prijsbewuste lijn, dus met corresponderende hardware en performance. Maar als je de (onnodige) apps die op de achtergrond draaien even langsgaat, kan je zelf ook veel doen om de performance te verbeteren. Zo heb ik mijn Archos 80 G9 ook aardig kunnen finetunen. :D

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

gezondheid schreef:Een leuke tablet maar werkt nogal traag. Wanneer ik letters intik dan komt het paar seconden later te voorschijn. Hoe kan dit? Zijn er meer mensen met dezelfde ervaring?
Is dat deze ? http://tweakers.net/pricewatch/324197/a ... ificaties/

Eigenlijk een beetje veredeld speelgoed. te weinig (512MB)Intern geheugen, geen Dual Core CPU enz. dan krijg je vanzelf dit soort dingen. kan je best mee leven maar je moet wat meer geduld hebben.

gezondheid

Ongelezen bericht door gezondheid »

ik heb er Opera mini opgezet. Dit werkt wel beter!

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

gezondheid schreef:ik heb er Opera mini opgezet. Dit werkt wel beter!
Mooi zo, is iets minder zwaar en dat werkt het wel wat beter. Succes ermee.

53o

Ongelezen bericht door 53o »

Heb een hekel aan archos omdat bijna elke verkochte tablet terugkomt met klachten van de koper of met technische defecten. In onze winkel, toen wij nog archos verkochten, raadden wij allemaal deze tablets af, gaven wij duidelijk de nadelen aan, en de klanten die toch nog deze tablets kochten zagen wij grotendeels terug met problemen.

Budget tablets zijn troep, tenminste, de 2 merken die ik verkocht heb, dus Archos en Yarvik. Ook al is een gebruiker tevreden over de prestaties gaan ze gewoon kapot doordat je er iets te lang naar kijkt...

In die tijd had ik liever dat een klant niets bij mij kocht dan een archos of yarvik tablet, en diegenen die mijn advies en die van mijn collega's toch negeerden hebben hun geld teruggekregen in dit filiaal wanneer ze langskwamen met een probleem en enkele hebben deze omgeruild met bijbetaling voor een echte tablet.

http://www.trosradar.nl/nieuws/archief/ ... esultaten/

Ook al blijkt archos hier te winnen van de budgetmodellen die getest zijn, de test geeft aardig aan dat hier gewoon slechte onderdelen in gebruikt worden. Dit merk je ook in duurzaamheid, en ben zelf al lang blij dat ik dit niet meer verkoop. Dit merk kost gewoon te veel tijd in klachtenafhandeling.

Gesloten