misschien kan je iets duidelijker zijn?
begrijp ik goed dat je programma's wil downloaden van internet voor XP????
vertel dan eens wat voor programma's je zoekt, dan zijn er vast een heleboel mensen die je kunnen helpen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Thema's
Re: Thema's
Kijk dan eens op www.windowsxp.pagina.nl of daar iets met skins staat, Daar kan je meestal met even zoeken wel een progje vinden.
jurrien
ps kijk onder software [ uiterlijk ]diverse skins
jurrien
ps kijk onder software [ uiterlijk ]diverse skins
Kijk dan krijg je veel sneller een antwoord 
pas wel op dat je niet klakkeloos klikt, en dat je virus scanner downloads controleerd
pas wel op dat je niet klakkeloos klikt, en dat je virus scanner downloads controleerd
Ja, sorry, hoffie heeft gelijk ! Laat steeds VOOR je iets binnenhaalt je virusscanner het controleren. Je weet natuurlijk nooit helemaal zeker. De meeste zijn goede website's maar , veiligheid voor alles.
Jurrien
Jurrien
Hitman Pro is geen virus scanner!!!!!!
Heeft tegenwoordig wel een (tijdelijke) virusscanner in huis, maar je hebt toch echt een complete virusscanner nodig!!!!!!!!!!!!
Mocht je er geen hebben, en je wilt er niet voor betalen, probeer deze dan eens www.avast.com
Zonder goede virusscanner zou ik zeker niks van internet downloaden
Heeft tegenwoordig wel een (tijdelijke) virusscanner in huis, maar je hebt toch echt een complete virusscanner nodig!!!!!!!!!!!!
Mocht je er geen hebben, en je wilt er niet voor betalen, probeer deze dan eens www.avast.com
Zonder goede virusscanner zou ik zeker niks van internet downloaden
-
Wouter_Oud
Ben je opzoek naar thema's voor XP die door anderen gemaakt zijn?
dan moet je een programma als WindowsBlinds hebben, verder heb je nog de Stardock serie enz... Deze programma's zijn helaas niet gratis, maar wel goed.
http://www.windowsblinds.net
Als je extra thema's van Windows zelf wil, dan kun je de Windows Plus! proberen. Ik heb alleen geen idee waar je die kan krijgen en er is volgens mij ook niemand die Plus! gebruikt...
P.S. Avast is inderdaad een aanrader!
dan moet je een programma als WindowsBlinds hebben, verder heb je nog de Stardock serie enz... Deze programma's zijn helaas niet gratis, maar wel goed.
http://www.windowsblinds.net
Als je extra thema's van Windows zelf wil, dan kun je de Windows Plus! proberen. Ik heb alleen geen idee waar je die kan krijgen en er is volgens mij ook niemand die Plus! gebruikt...
P.S. Avast is inderdaad een aanrader!
happylinda, Nog even een kleine waarschuwing. Niet al dit soort skins zijn onschuldig in de zin dat sommige als zij jou niet bevallen blijken niet te verwijderen zijn !Daarom probeer er op te letten dat voor je het installeert je even kijkt of er een file genaamd uninstal, bijzit, Deze uninstal-file heb je soms echt nodig om de skin weer eraf te gooien. Mij is lang geleden overkomen dat ik mijn skin had veranderd , en toen ik het er niet meer af kreeg kon ik windows opnieuw erop gaan zetten.
Dus veel plezier, maar let op wat je doet, en eerst goed lezen wat er staat.
Jurrien
Dus veel plezier, maar let op wat je doet, en eerst goed lezen wat er staat.
Jurrien
-
Wouter_Oud
Jurrien heeft gelijk!
Mijn XP is ook al een keer volledig in de soep gedraaid doordat er een thema moeilijk ging doen. Pas hiermee op!
Mijn XP is ook al een keer volledig in de soep gedraaid doordat er een thema moeilijk ging doen. Pas hiermee op!