| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TomTom GO Wel HEEL goedkoop aangeboden... vertrouw t niet ..
-
Martijn_Hoek
TomTom GO Wel HEEL goedkoop aangeboden... vertrouw t niet ..
iemand ervaring met deze leverancier van goederen ?
www.pc-pro.nl
Je moet namelijk voor de eerste bestelling geld overmaken ....
Daarna wordt je gezien als kredietwaardig en kan dan onder factuur en rembours bestellen ...
Ze bieden een navigatie systeem voor € 339,00 aan en dat kost minimaal elders € 499,00
Mijn vader wil er wel 1 maar ik ben wat wantrouwig
www.pc-pro.nl
Je moet namelijk voor de eerste bestelling geld overmaken ....
Daarna wordt je gezien als kredietwaardig en kan dan onder factuur en rembours bestellen ...
Ze bieden een navigatie systeem voor € 339,00 aan en dat kost minimaal elders € 499,00
Mijn vader wil er wel 1 maar ik ben wat wantrouwig
-
Gast
Re: TomTom GO Wel HEEL goedkoop aangeboden... vertrouw t niet ..
hmmm beetje rare combinatie
adres
Naam: Pro Health Fitness
Vestigingsadres: Zernikepark 12
Vestigingsplaats: 9747AN Groningen
Internetadres: http://www.pro-health.nl
KvK-inschrijfnummer: 02086391 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging
echter op die site heb ik de voorwaarden nog niet kunnen vinden ?
die tomtom go KAN een oude versie zijn, echter is dit in de omschrijving niet te vinden. Als ik deze week veel tijd over heb zal ik er eens langs fietsen, als het inderdaad op het opgegeven KVK adres is gevestigd.
adres
Naam: Pro Health Fitness
Vestigingsadres: Zernikepark 12
Vestigingsplaats: 9747AN Groningen
Internetadres: http://www.pro-health.nl
KvK-inschrijfnummer: 02086391 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging
echter op die site heb ik de voorwaarden nog niet kunnen vinden ?
die tomtom go KAN een oude versie zijn, echter is dit in de omschrijving niet te vinden. Als ik deze week veel tijd over heb zal ik er eens langs fietsen, als het inderdaad op het opgegeven KVK adres is gevestigd.
-
webshopper
Server Used: [ whois.domain-registry.nl ]
www.pc-pro.nl = [ 81.4.76.55 ]
Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/whois.php
Domain name:
pc-pro.nl (next domain)
Status: active
Registrant:
Pro Health Fitness
Zernikepark 12
9747 AN GRONINGEN
Netherlands
Domicile:
N/A
Committed to ADR: yes
Administrative contact:
R. Holt
31 (0)50-7502080
[email protected]
dat je vooruit moet betalen is bij de meeste webwinkels normaal, ik kan echter ook de algemene voorwarden niet vinden
www.pc-pro.nl = [ 81.4.76.55 ]
Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/whois.php
Domain name:
pc-pro.nl (next domain)
Status: active
Registrant:
Pro Health Fitness
Zernikepark 12
9747 AN GRONINGEN
Netherlands
Domicile:
N/A
Committed to ADR: yes
Administrative contact:
R. Holt
31 (0)50-7502080
[email protected]
dat je vooruit moet betalen is bij de meeste webwinkels normaal, ik kan echter ook de algemene voorwarden niet vinden
-
Tom Grunn
Dit bedrijf zit achter mijn "school" volgens mijn collega's is www.camerahuis.nl ook van hun en daar heb ik naar alle tevredenheid een minolta z2 gekocht. Ik ga deze week ff bij hun langs voor de ipod dus ik houd jullie wel even op de hoogte..
ps het is een heel groot pand waar meerdere "winkels" zitten.
groeten Tom
ps het is een heel groot pand waar meerdere "winkels" zitten.
groeten Tom
-
Gast
kijk of ze op tweakers staan.
-
oet grunn
www.camerahuis.nl
www.pdahuis.nl
www.mp3huis.nl
zijn alle van dezelfde maar niet van pc-pro
Domeinnaam camerahuis.nl (eerste domein)
Status actief
Registrant Camerahuis
Marwixstraat 6 a
9726 CD GRONINGEN
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact L.W. Hiemstra
+31 (0)647418313
[email protected]
Registrar WideXS
Bijlmermeerstraat 62
2131 HG HOOFDDORP
Netherlands
Technisch contact M.S. vd Lingen
+31 (0)165318788
[email protected]
Technisch contact WideXS Hostmaster
+31 (0)235698070
[email protected]
dit zogenaamde starters winkels op het zernike terrein, het zal wel een beginnede internet studenten test shop zijn. De webshop is inderdaad splinternieuw en de voorwaarden zijn nog niet gevonden.
www.pdahuis.nl
www.mp3huis.nl
zijn alle van dezelfde maar niet van pc-pro
Domeinnaam camerahuis.nl (eerste domein)
Status actief
Registrant Camerahuis
Marwixstraat 6 a
9726 CD GRONINGEN
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact L.W. Hiemstra
+31 (0)647418313
[email protected]
Registrar WideXS
Bijlmermeerstraat 62
2131 HG HOOFDDORP
Netherlands
Technisch contact M.S. vd Lingen
+31 (0)165318788
[email protected]
Technisch contact WideXS Hostmaster
+31 (0)235698070
[email protected]
dit zogenaamde starters winkels op het zernike terrein, het zal wel een beginnede internet studenten test shop zijn. De webshop is inderdaad splinternieuw en de voorwaarden zijn nog niet gevonden.
-
Gast
hier een link naar de disclaimer
http://www.pc-pro.nl/disclaimer.asp?orderid=&username=
op de hoofdpagina staat helemaal onderaan ook links naar een contact pagina enz.
op vershillende fora gaat dit verhaal als een lopend vuurtje.. ik zelf (
)
heb een ipod 20gb besteld.. ik heb al geld overgemaakt..
later las ik overal over twijfelende mensen..
ik wacht nog wel af.. hier zijn trouwens links naar andere threads
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
http://www.macfreak.nl/cgi-bin/forums/t ... 1&start=10
http://www.pc-pro.nl/disclaimer.asp?orderid=&username=
op de hoofdpagina staat helemaal onderaan ook links naar een contact pagina enz.
op vershillende fora gaat dit verhaal als een lopend vuurtje.. ik zelf (
heb een ipod 20gb besteld.. ik heb al geld overgemaakt..
later las ik overal over twijfelende mensen..
ik wacht nog wel af.. hier zijn trouwens links naar andere threads
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
http://www.macfreak.nl/cgi-bin/forums/t ... 1&start=10
-
Gast
Camerahuis, gsmhuis, pdahuis en mp3huis zijn niet verbonden met PC-pro.
-
Rick
wil ook wat bestellen maar ze zijn best vaag 
-
ernie
kan me nu iemand vertellen of dit in orde is wil een ipod 20gb kopen maar durf nu niet meer
-
joel
de spullen komen uit duitseland
je kan ze dus niet ophalen in groningen
zijn de tom tom go dan zo goedkoop in duitsland
-
joel
de spullen komen uit duitseland
-
Bartje2000
Morguh,
Ik vond het eerst allemaal ook een beetje vaag klinken en vooral erg voordelig allemaal. Toen ik belde met een paar ´vraagjes´ werd ik netjes te woord gestaan en heb het maar gewaagd om een iPodje van eur. 119,- te bestellen. Toen ik alle negatieve berichtgeving op de forums las had ik de hoop eerlijk gezegd al verloren...
Wat schetst mijn verbazing: zojuist stond de postbode bij mij voor de deur met een keurig verpakt pakketje met daarin een perfect werkende iPod.. zo zie je maar... het kan toch wel goedkoop en als je het mij vraag zijn alle andere bedrijven die bijna het dubbele vragen voor die iPodjes de oplichters... als er een keer een bedrijf is dat ECHT durft te stunten staat meteen heel Nederland op z´n kop haha...
Een fijne dag allemaal...
Adiosos
Ik vond het eerst allemaal ook een beetje vaag klinken en vooral erg voordelig allemaal. Toen ik belde met een paar ´vraagjes´ werd ik netjes te woord gestaan en heb het maar gewaagd om een iPodje van eur. 119,- te bestellen. Toen ik alle negatieve berichtgeving op de forums las had ik de hoop eerlijk gezegd al verloren...
Wat schetst mijn verbazing: zojuist stond de postbode bij mij voor de deur met een keurig verpakt pakketje met daarin een perfect werkende iPod.. zo zie je maar... het kan toch wel goedkoop en als je het mij vraag zijn alle andere bedrijven die bijna het dubbele vragen voor die iPodjes de oplichters... als er een keer een bedrijf is dat ECHT durft te stunten staat meteen heel Nederland op z´n kop haha...
Een fijne dag allemaal...
Adiosos
-
Gast
Kan iemand bij de KVK zien wanneer dit bedrijf is opgericht? Begreep dat het magazijn in amersfoort zit maar kantoor in Groningen 
-
Gast
tomtom go 300 in Duitsland is E458 volgens een prijsvergelijk site
-
Ipod
Nou, ik wacht liever op reacties van andere kopers, die geregisteerd staan op diverse fora. Hier kan elk persoon inloggen en van alles roepen..Liever achterdochtig dan achteraf een kat in de zak te krijgen..
-
servant
wat een beetje vreemd is, is dat de Heer R. Holt ( de man achter deze site) op 14 april jl zijn woning in Groningen te huur aanbood omdat hij met zijn vriendin in het buitenland ging wonen. Ook in Pro-health van hem, maar die site is uit de lucht. zijn mobiele telefoon wordt niet beantwoord (06-18945441) en op het nummer van het contact van de site( +31 (0)50-7502080) wordt geantwoord door ene Heer Peter de Boer
verder is het mogelijk te zoeken op de Ipod en voor hoeveel hij in Europa wordt aangeboden en zelfs met Studen discount (van 309 voor 284) klopt dat bedrag nog niet helemaal.
verder is het mogelijk te zoeken op de Ipod en voor hoeveel hij in Europa wordt aangeboden en zelfs met Studen discount (van 309 voor 284) klopt dat bedrag nog niet helemaal.
-
The-Chameleon
Is gewoon een scam man... geloof mij... heb er zelf ook iets besteld... ipod mini! En dan die wacht tijd van 9 dagen... dan is hij alweer weg man... Dus zullen we met zijn alle ff langs droppen? nemen we meteen ff een stoeptegel mee of iets van metaal als je begrijpt wat ik bedoel!
-
PC PRO
Geachte lezer,
Uit dit forum maak ik op dat er nogal wat onduidelijkheden bestaand over onze werkwijze en over de betrouwbaarheid van onze organisatie.
Wij zijn nieuw in Nederland en wij proberen door middel van deze aanbiedingen onze naam te vestigen in electronica land. Door in grote hoeveelheden in te kopen en door tussenhandel te beperken kunnen wij deze lage prijzen bieden. Gezien het grote succes van onze campagne en de enorme vraag kan het inderdaad zo zijn dat u soms wat langer moet wachten voordat uw emails worden beantwoord, hiervoor onze excuses.
Wij willen u vriendelijk verzoeken uw vragen en/of onduidelijkheden rechtstreeks naar ons te uiten zonder u een ongefungeerde mening te vormen op dit forum. Wij zijn een betrouwbare organisatie en wij doen ons uiterste best al onze klanten naar teveredenheid te helpen.
Met vriendelijke groet,
De directie van PC PRO
Uit dit forum maak ik op dat er nogal wat onduidelijkheden bestaand over onze werkwijze en over de betrouwbaarheid van onze organisatie.
Wij zijn nieuw in Nederland en wij proberen door middel van deze aanbiedingen onze naam te vestigen in electronica land. Door in grote hoeveelheden in te kopen en door tussenhandel te beperken kunnen wij deze lage prijzen bieden. Gezien het grote succes van onze campagne en de enorme vraag kan het inderdaad zo zijn dat u soms wat langer moet wachten voordat uw emails worden beantwoord, hiervoor onze excuses.
Wij willen u vriendelijk verzoeken uw vragen en/of onduidelijkheden rechtstreeks naar ons te uiten zonder u een ongefungeerde mening te vormen op dit forum. Wij zijn een betrouwbare organisatie en wij doen ons uiterste best al onze klanten naar teveredenheid te helpen.
Met vriendelijke groet,
De directie van PC PRO
-
RapStar
We zullen zien... heb de betaling al gedaan... en wacht dus ff af hoe het gaat lopen!