Ik wilde4 even kwijt dat ik uitermate teleurgesteld ben over de service van Media Markt in Zoetermeer.
Ik heb op 1 April vorig jaar een laptop aangeschaft van 1700 euro!
Ik had geld gespaard en kon dus naar mijn mening een goede laptop kopen voor school.
Nu 14 maanden later en 2 maanden na garantie, blijft de laptop uitvallen. De laptop word onwijs warm en valt dan uit, na een afkoel periode start deze weer op (dit is kennelijk een beveiliging).
Ik gebeld met toshiba, probleem verteld en deze stuurden mij door naar Media Markt aangezien de fabrieksfgarantie is verlopen.
Dus ik naar Media Markt gebeld. Te woord gestaan door een vriendelijke baliemedewerker. Ik laptop ter reparatie gestuurd. Ik wist dat ik consumentenrechten heb en dat een toshiba laptop van dat bedrag lang moest meegaan. Daarvoor heb ik ook voor toshiba gekozen, aangezien dit in mijn ogen een a-merk is.
Krijg ik te horen dat de laptop gerepareerd is en dat de reparatie 100 euro heeft gekost. Het kwam namelijk omdat er enorm veel stof in het apparaat aanwezig was en de koelpasta is vervangen
Ik ben hiermee ook niet accoord gegaan en heb gebeld met Media Markt, hier kreeg ik te horen dat het niet binnen de garantie valt en dat ik dus gewoon moest betalen.
Ik heb dus bij de juristenlijn gebeld en die vertelde mij dat ik een brief van non-confomiteit moet sturen naar de directie van de Media Markt Zoetermeer.
Hebben jullie mischien nog tips?