| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Upgrade windows vista aldi pc t/m 31maart 2007 voor € 19,95
Upgrade windows vista aldi pc t/m 31maart 2007 voor € 19,95
Heb in november 2006 een Medion MD 8818 pc gekocht bij de Aldi. Zowel in de folder als op de doos adverteert de Aldi in combinatie met Medion dat de kopers van deze pc een licentievrije upgrade naar Windows Vista Home Premium kunnen verkrijgen. Nu blijkt dit echter wel te kloppen, maar hiervoor dient men een Visa of MasterCard te bezitten als je deze op de site wilt bestellen. Gebeld naar de servicelijn van Medion dat ik deze niet bezit en hoe nu de upgrade te bestellen. Moet dit volgens hun maar via iemand anders proberen, daar zij niet in de mogelijkheid zijn voor een andere oplossing. Vervolgens heb ik ze medegedeeld dat zij dit dan hadden moeten vermelden en dat zij waarschijnlijk wel in het bezit zijn van een dergelijke kaart en voorgesteld of zij de upgrade dan niet voor mij kunnen bestellen. Dit was uiteraard niet mogelijk. Volgens mij hebben meerdere mensen dit probleem, kan me namelijk niet voorstellen dat iedereen in het bezit is van een creditcard en dat er ook mensen die deze niet zomaar op internet willen/durven te gebruiken. Ben zeer teleurgesteld omtrent de gedane beloftes (zowel in folders als op doos) wat betreft de upgrade naar Windows Vista Home Premium en vraag me af of Medion daarvoor aansprakelijk gesteld kan worden. Graag alleen reactie over dit probleem, aangezien ik verder geen probleem betreffende genoemde pc heb. Frivri
-
Captain Pervert
Re: Upgrade windows vista aldi pc t/m 31maart 2007 voor € 19,95
Ik geloof niet dat Medion verplicht is tot het kiezen van een bepaalde betaalwijze voor haar klanten. Het is een internationaal opererend bedrijf en in het buitenland heeft iedereen een CC, dat wij die in Nederland lang niet allemaal hebben is onze schuld en die van het bedrijfsleven die die dingen maar mondjesmaat accepteren of soms gewoon stom kijken als je met een CC op de proppen komt.
Pech voor de Hollanders.
Pech voor de Hollanders.
De oplossing. Haal even een credit kaart. Visa kan je gratis krijgen als ANWB lid bijvoorbeeld, de meeste banken geven gratis mastercards aan hun klanten. Dit onderwerp is reeds vele malen eerder besproken, sommige mensen willen blijkbaar niet aan een dergelijk gemak toegeven om een of andere reden.
Het wordt gemeldt door Medion, maar dan moet je zelf even aktief zijn en de voorwaarden lezen. Zoals je al zegt kun je upgraden, mits je aan de voorwaarden voldoet.
Jij hebt de voorwaarden niet gelezen, dus voldoe je niet aan de eisen en heb je geen recht op de upgrade. Zo simpel is het, wat je er zelf ook van vind.
Zoals mvdbosch al zegt is het heel erg simpel om alsnog even een gratis credit card te halen en de upgrade aan te schaffen. Dat je die moeite misschien niet wilt doen kun je Medion niet verwijten.
Jij hebt de voorwaarden niet gelezen, dus voldoe je niet aan de eisen en heb je geen recht op de upgrade. Zo simpel is het, wat je er zelf ook van vind.
Zoals mvdbosch al zegt is het heel erg simpel om alsnog even een gratis credit card te halen en de upgrade aan te schaffen. Dat je die moeite misschien niet wilt doen kun je Medion niet verwijten.