hallo ik heb 2 maanden terug een upgrade voor windows 7 gedaan.
ik kreeg een bevestiging dat ik een e-mail krijg toegestuurd .
met de betalings voorwaarde binnen 10 dagen.er gebeurde niets ik heb ver schillende e-mails gestuurd. en kreeg telkens bericht dat ik binnen 10 dagen bericht zal krijgen. maar er zijn inmiddels al 2 maanden verstreken en ik hoor niets van acer.
het is heel vervelend want ik kan nog niet de dingen doen op mijn nieuwe pc wat ik zal willen ik zit maar te wachten + dat er niet een een behoorlijke beschrijving van de pc bij zit.
kan iemand mij mischien helpen met een oplossing of wat ik moet doen.
bij voorbaat mijn dank .eenhoorn
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upgrade windows7
-
stofzuigertje
Re: upgrade windows7
Acer, Packard Bell en E machines hebben vele Vista computers die een DVD met upgrade aanvragen dus kan het langer duren...
Naast Uw nieuwe dus ook vele die al eerder kochten en helaas zijn er meerdere onderwerpen over Win 7 update hier te vinden.
Helaas, maar je had beter een echte Win 7 kunnen kopen en veel winkels gaan wegens de extra kosten en problemen nu zelf Updaten!
Met 1 DVD de hele stapel die nog in voorraad beter verkoopbaar maken en oude klanten worden ook vaak geholpen door even de DVD uit te lenen, en in de winkel mag je dan de Update uitvoeren dus vraag Uw winkel of zij ook een DVD hebben..
Houd wel rekening met 32 en 64 bits versie....
Naast Uw nieuwe dus ook vele die al eerder kochten en helaas zijn er meerdere onderwerpen over Win 7 update hier te vinden.
Helaas, maar je had beter een echte Win 7 kunnen kopen en veel winkels gaan wegens de extra kosten en problemen nu zelf Updaten!
Met 1 DVD de hele stapel die nog in voorraad beter verkoopbaar maken en oude klanten worden ook vaak geholpen door even de DVD uit te lenen, en in de winkel mag je dan de Update uitvoeren dus vraag Uw winkel of zij ook een DVD hebben..
Houd wel rekening met 32 en 64 bits versie....
Upgrade via Packard Bell besteld voor 14.90 euro.
Is 27-11-2009 via creditcard afgeschreven en nu 7-1-2010 nog steeds geen upgrade ontvangen.
Waar kan ik naartoe bellen of zo ?
Kan via bestelstatus niet verder komen, omdat mijn bestelnummer onbekend is.
Is 27-11-2009 via creditcard afgeschreven en nu 7-1-2010 nog steeds geen upgrade ontvangen.
Ik denk dat je je nog even geen zorgen hoeft te maken. Na je bevestigingsmail, kan het nog wel zeker 3 weken duren, voor je het thuis gestuurd krijgt. Althans bij mij wel.ceeslies schreef:Upgrade via Packard Bell besteld voor 14.90 euro.