LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Van Voorden computers in Rijssen.
Van Voorden computers in Rijssen.
Hierbij wil ik graag een klacht aan het licht brengen over de reparateur van mijn computer.
Vorig jaar Oktober begon de ellende met de pc,deze begon te crashen.
Ik ben toen na Van Voorden in Rijssen gegaan voor reparatie.
Na een aantal dagen ben ik er naar toe gegaan om hem op te halen.
Hierbij werd mij gevraagd hoe ik wou betalen, heb toen gezegd dat ik wel per bank over ging maken.
Toen ik in huis kwam was het probleem wel verholpen van de crash maar waren er een aantal draden van wat USB-poorten niet weer aangesloten.
Ik ben terug gegaan en gezegd dat ik met dat probleem zat,maar ook direct aangegeven dat ik wel genoeg poorten had en ik mij hiermee wel zou redden.
Maar toen begon het een paar maanden naar onze betaling het volgende probleem.
We kregen een herrinering dat tot hun spijt onze rekening niet betaald was.
Wij zijn toen aan het internetbankieren gegaan en hadden gezien dat dat wel betaald was.
Ik heb toen weer in de zaak bij hun geweest en gezegd dat de rekening al lang betaald was en de fout dus bij hun lag.
Dit zal wel na zijn gekeken want hebben er nooit wat van weer gehoord.
Na de klacht begon afgelopen week weer een probleem met de pc.
Er waren hevige onweersbuien boven Rijssen en er is toen op de computer geslagen door de bliksem waardoor de voeding kapot was.
Ik ben die dag er op na de Firma Van Voorden Computers gegaan en uitgelegd wat er aan de hand was.
Mij werd verteld dat dat door de bliksem kon zijn geweest.
De werkneemster deelde mij mede dat er contact op zou worden genomen als ze wisten wat het ging kosten en wat de werkelijke oorzaak was.
Direct werd mij medegedeeld dat de mededeling tussen de 2 tot 3 dagen zou duren.
Het einde van die dagen viel voor mij in het weekend en dus gedacht van, dan ga ik er maandag wel naar toe.
Ik ben er op maandagmorgen naar toe gegaan en gevraagd hoe en wat.
Er werd mij door de medewerkster gezegd dat de pc klaar was,terwijl mij werd beloofd om eerst contact op te nemen met mij, dit is niet gedaan.
Bij controle of de reparatie was gedaan kwam ik tot de ontdekking dat het voorpaneel was vernield.
Ik heb toen ter plaatse gezegd dat dat niet was en dat dat verholpen moest worden.
De volgende dag is mijn vader er naar toe geweest en gevraagd hoe het zat met de pc.
Hier werd hem gevraagd of dat probleem al niet was geweest toen ik hem had gebracht,waarop hij antwoorde dat dat nooit was geweest.
Dus ze vertrouwden mij niet.
Het touwtrekken heeft een paar dagen gegaan en later de pc opgehaald met het probleem niet verholpen.
Heeft iemand meer een probleem met de Firma Van Voorden Computers?
Laat het anders ook weten via deze forum.
Vorig jaar Oktober begon de ellende met de pc,deze begon te crashen.
Ik ben toen na Van Voorden in Rijssen gegaan voor reparatie.
Na een aantal dagen ben ik er naar toe gegaan om hem op te halen.
Hierbij werd mij gevraagd hoe ik wou betalen, heb toen gezegd dat ik wel per bank over ging maken.
Toen ik in huis kwam was het probleem wel verholpen van de crash maar waren er een aantal draden van wat USB-poorten niet weer aangesloten.
Ik ben terug gegaan en gezegd dat ik met dat probleem zat,maar ook direct aangegeven dat ik wel genoeg poorten had en ik mij hiermee wel zou redden.
Maar toen begon het een paar maanden naar onze betaling het volgende probleem.
We kregen een herrinering dat tot hun spijt onze rekening niet betaald was.
Wij zijn toen aan het internetbankieren gegaan en hadden gezien dat dat wel betaald was.
Ik heb toen weer in de zaak bij hun geweest en gezegd dat de rekening al lang betaald was en de fout dus bij hun lag.
Dit zal wel na zijn gekeken want hebben er nooit wat van weer gehoord.
Na de klacht begon afgelopen week weer een probleem met de pc.
Er waren hevige onweersbuien boven Rijssen en er is toen op de computer geslagen door de bliksem waardoor de voeding kapot was.
Ik ben die dag er op na de Firma Van Voorden Computers gegaan en uitgelegd wat er aan de hand was.
Mij werd verteld dat dat door de bliksem kon zijn geweest.
De werkneemster deelde mij mede dat er contact op zou worden genomen als ze wisten wat het ging kosten en wat de werkelijke oorzaak was.
Direct werd mij medegedeeld dat de mededeling tussen de 2 tot 3 dagen zou duren.
Het einde van die dagen viel voor mij in het weekend en dus gedacht van, dan ga ik er maandag wel naar toe.
Ik ben er op maandagmorgen naar toe gegaan en gevraagd hoe en wat.
Er werd mij door de medewerkster gezegd dat de pc klaar was,terwijl mij werd beloofd om eerst contact op te nemen met mij, dit is niet gedaan.
Bij controle of de reparatie was gedaan kwam ik tot de ontdekking dat het voorpaneel was vernield.
Ik heb toen ter plaatse gezegd dat dat niet was en dat dat verholpen moest worden.
De volgende dag is mijn vader er naar toe geweest en gevraagd hoe het zat met de pc.
Hier werd hem gevraagd of dat probleem al niet was geweest toen ik hem had gebracht,waarop hij antwoorde dat dat nooit was geweest.
Dus ze vertrouwden mij niet.
Het touwtrekken heeft een paar dagen gegaan en later de pc opgehaald met het probleem niet verholpen.
Heeft iemand meer een probleem met de Firma Van Voorden Computers?
Laat het anders ook weten via deze forum.
Re: Van Voorden computers in Rijssen.
Firma Van Voorden Computers zijn inderdaad niet goed bezig. Wie laat anno 2010 een consument achteraf betalen, echt dom.
Rick
Rick
Deze keer moest ik de rekening direct betalen, dat achteraf betalen dat was in 2009.
Ik zelf betaal liever achteraf.
Als er dan nog dingen zijn zoals het frontje aan de voorkant wat afgebroken was dan had je nog een reden om te wachten met betalen.
Nu zeiden ze van je kunt de computer ophalen, en de gedachten van hun zijn dan, je moet het zelf maar bekijken met het voorfront.
Tegenwoordig denken de bedrijven alleen maar aan het geld, als dat maar binnen is.
Als er dan nog dingen zijn zoals het frontje aan de voorkant wat afgebroken was dan had je nog een reden om te wachten met betalen.
Nu zeiden ze van je kunt de computer ophalen, en de gedachten van hun zijn dan, je moet het zelf maar bekijken met het voorfront.
Tegenwoordig denken de bedrijven alleen maar aan het geld, als dat maar binnen is.
Ja da's alleen al uniek. Op rekening betalen zonder deugdelijke kredietbeoordeling....Firma Van Voorden Computers zijn inderdaad niet goed bezig. Wie laat anno 2010 een consument achteraf betalen, echt dom.
Rick
Vrijdag heb ik de pc opgehaald maar zaterdag pas aangesloten.
Zondag kwam ik er achter dat de luidsprekers er niet achter zaten.
Ik heb toen de computer uit de kast gehaald en kwam tot de ontdekking dat ik de aansluiting miste wat ik eerder had gebruikt.
Wat is nu weer het geval van De Firma Van voorden Computers:
Ze hebben mij een andere voeding geplaats zonder aansluiting van de luidsprekers.
Maar het wordt dus alleen maar erger met de klachten over Van Voorden Computers.
Kan namelijk ook niet terug gaan met de pc want heb te horen gekregen dat ik niet meer welkom ben.
Ik heb toen de computer uit de kast gehaald en kwam tot de ontdekking dat ik de aansluiting miste wat ik eerder had gebruikt.
Ze hebben mij een andere voeding geplaats zonder aansluiting van de luidsprekers.
Maar het wordt dus alleen maar erger met de klachten over Van Voorden Computers.
Kan namelijk ook niet terug gaan met de pc want heb te horen gekregen dat ik niet meer welkom ben.
Haha, zo te lezen ben jij een "kritische" klant voor ze.
Jammer, want als ik dit allemaal lees had dit heel snel en netjes opgelost kunnen worden. Zo moeilijk is dat niet.
Bijna alles had je trouwens met een beetje Google-en zelf kunnen repareren. Doe ik zelf al jaren. Ik ga alleen nog naar de winkel als ik een nieuwe laptop koop.
LET OP met pc's waar bliksem in is geslagen.
99 procent kans dat het moederbord ook een optater heeft gehad.
Mijn advies is dan of een nieuw moederbord en voeding of een hele nieuwe pc aanschaffen. Haal de harde schijf wel uit de oude pc en zet die in je nieuwe kast en/of maak er een backup van.
Henk uut Deventer.
Jammer, want als ik dit allemaal lees had dit heel snel en netjes opgelost kunnen worden. Zo moeilijk is dat niet.
Bijna alles had je trouwens met een beetje Google-en zelf kunnen repareren. Doe ik zelf al jaren. Ik ga alleen nog naar de winkel als ik een nieuwe laptop koop.
Mijn advies is dan of een nieuw moederbord en voeding of een hele nieuwe pc aanschaffen. Haal de harde schijf wel uit de oude pc en zet die in je nieuwe kast en/of maak er een backup van.
Henk uut Deventer.
Zoiets zou u kunnen beschouwen als vertrouwen in de klant, ik weet zeker dat ze u daar niet behandelen als een nummertje maar als een persoon.Rickyman schreef:Firma Van Voorden Computers zijn inderdaad niet goed bezig. Wie laat anno 2010 een consument achteraf betalen, echt dom.
Rick
Ik vraag mij af welke hypermoderne voeding u heeft, dan zou ik die ook wel willen want ik heb nog nooit meegemaakt dat een voeding een geluidskaart was. Zou u mij even uw voeding van de vorige kunnen noteren. Dan kan ik deze hypermoderne voeding ook plaatsen, scheelt me weer geluidskaart ruimte en een PCI Slot.Teemke schreef:Vrijdag heb ik de pc opgehaald maar zaterdag pas aangesloten.
Ik zelf heb altijd nog goeie overeenkomsten gehad met van Voorden Computers, al met al goede service en mocht er wat kapot gaan dan wordt het netjes vervangen.Teemke schreef:Deze keer moest ik de rekening direct betalen, dat achteraf betalen dat was in 2009.
Ik ben het helemaal met deze persoon eens namelijk als u had gegoogeld dan wist u ten eerste dat er helemaal geen voedingen bestaan met geluidskaart aansluitingen!scheh02 schreef:Haha, zo te lezen ben jij een "kritische" klant voor ze.
Henk uut Deventer.
-
Inderdaad, mocht je nog wat specs kunnen plaatsen hier, dan koop ik die voeding. Mijn Createive kaart is net stuk gegaan, en mijn voeding wordt nou te krap voor mijn SLI opstelling. Dus een 2 in 1 oplossing zou super zijn.
Jammer dat ik jullie moet teleurstellen, maar dit gaat waarschijnlijk over een Packard Bell PC. Kan me herinneren dat de Imedia P3 800 MHZ een aparte aansluiting op de voeding had voor de speakers die aan het bijgeleverde 17" CRT scherm zaten.
Dus een aansluiting voor geluid (STROOM)...
Ik zou mijn PC rustig naar die winkel brengen als ik er geen verstand van had.
-Peer
-Peer
Ze sturen u een rekening voor de reparatie die u later mag betalen.Teemke schreef:Dus ze vertrouwden mij niet.
Dat komt NERGENS meer voor.
U bent veel te negatief, alleen al door het vet afdrukken van de naam van de winkel. U wilt niets bereiken, u bent uit op WRAAK.
Triest persoon.
-
De Imedia P3 800 MHZ, da's wel even geleden weer. Het kan zijn dat het daar over gaat. Dan gaat het over een uitzondering want ik meen me te herinneren dat het toen niet zo gebruikelijk was. Dus nogmaals, zonder verdere specificaties kunnen we niet goed oordelen over de klacht, ook het ontstaan hier van en of de afhandeling in een geval terecht is of niet.Pirreke schreef:Jammer dat ik jullie moet teleurstellen, maar dit gaat waarschijnlijk over een Packard Bell PC. Kan me herinneren dat de Imedia P3 800 MHZ een aparte aansluiting op de voeding had voor de speakers die aan het bijgeleverde 17" CRT scherm zaten.
-Peer
Maar inderdaad, als je een rekening later mag betalen, dus zeer uitzonderlijk. Dat dan weer wel!
En ben er ook mee eens dat mocht je niet zo veel kennis van computers hebben, ga gewoon naar de winkel.