LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verlenging virusscannerabonnement

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
lucy

verlenging virusscannerabonnement

Ongelezen bericht door lucy »

Hi,
zijn er meer mensen die problemen hebben met het verlengen van hun Norton-antivirus programma? Ik heb het nu al een aantal malen geprobeerd. Een normale verlenging kost maar 11 euro nog een beetje. Maar die dient wel per creditcard betaald te worden. Als je die niet hebt (heb ik dus niet), kun je met cheques (ja, ook met EUROcheque) betalen. Daar komt ongeveer 20 euro administratiekosten/verzendkosten bij. Als alternatief bieden ze me een update aan, die 'maar'40 euro kost. Ik heb niets voor niets al die scanner gekocht, en ik kan die kosten niet nogmaals maken. Ze zeiden bij de verkoop dat je de volgende jaren gewoon het abonnenment kon verlengen voor het eerst genoemde bedrag.
Ik erger me hier groen en geel aan. Zijn er meer mensen met dit probleem?

groetjes, Lucy.

Nico

Re: verlenging virusscannerabonnement

Ongelezen bericht door Nico »

Over het algemeen geeft dit eigenlijk nooit een probleem. Zelf werk ik bij een automatiseringsbedrijf en als onze klanten een dergelijk probleem hebben betalen ze ons gewoon die 11 euro en doen wij de credit card betaling. Misschien iets als advies voor je leverancier...

richard

Ongelezen bericht door richard »

Ze zouden eigenlijk een soort kaartjes moeten gaan verkopen voor 11.- euro of zo, net als met de telefoonkaarten....
Je haalt dan de kraslaag er af en dan komt er een nummer te voorschijn die je dan kunt in toetsen en dan kan je weer een heel jaar vooruit met je virus scanner.....
lijkt mij niet zo moeilijk...toch...
Al met al vindt ik het ook wel lastig dat je een credit card moet hebben om virusdefenities te kunnen up daten.....

Steven Vergeer

Ongelezen bericht door Steven Vergeer »

Ik werk namelijk ook bij een automatiseringsbedrijf en we hebben deze klacht ook meerdere keren gekregen van onze klanten. Ik raad ze nu ook aan om een nieuw pakket te kopen. Ik moet er dan ook bij zeggen, dat er dan ook aantal nieuwe opties zijn bijgekomen in het viruspakket. Deze maken het systeem ook weer wat veiliger.

J. van Zuylen

Ongelezen bericht door J. van Zuylen »

Ik had hetzelfde probleem. Belachelijk die hoge kosten. Een nieuw pakket vond ik eigenlijk ook zonde van het geld. Ik ben toen gaan zoeken naar de mogelijkheden van een creditcard. Ik heb toen de E-go creditcard van de Postbank aangeschaft: 12,50 euro per jaar en een éénmalige bijdrage van 4,50 euro. Ik gebruik hem alleen maar om aankopen via internet te betalen. Eigenlijk was ik helemaal niet van plan om een creditcard aan te schaffen, maar ik heb hem nu toch al een paar keer gebruikt. Stom dat het nodig is, maar ik had wel binnen tien minuten een creditcard én mijn abonnement verlengd.

Valk³³

Ongelezen bericht door Valk³³ »

Hoi lucy,
Norton is een best programma en is heel simpel te omzeilen qua update. Formateer je pc ( wel eerst een backup maken van je programma`s) en opnieuw Norton erop zetten. Norton zal de cd-rom als nieuw herkennen en de complete update uitvoeren zodat je weer een jaar Norton veilig kan gebruiken.
Alleen staat Norton ook niet stil en daarom komen ze steeds met een nieuwe versie. Ligt er net aan wat je zelf wilt. Legaal je eigen Norton Optimaal gebruiken of de stoute schoenen aantrekken en de nieuwste versie van internet downloaden. Of gewoon naar de winkel gaan en de nieuwe versie kopen :-)

Optie`s laat ik geheel aan je zelf over.

noud

Ongelezen bericht door noud »

Je kunt natuurlijk ook een andere virusscanner gaan gebruiken.
Op internet zijn wel enkele gratis scanners te vinden.
Zie www.virusalert.nl

Johan

Ongelezen bericht door Johan »

Simpel Norton AntiVirus verwijderen.
Programmaatje Regcleaner downloaden (freeware).
Effe uitvoeren en opnieuw installeren. é voila.

peter

Ongelezen bericht door peter »

Je kunt via het Internet het KaZaa (Light) pakket downloaden. Daarmee kun je div. software gratis ophalen zoals Norton AV. Dit programma doet (eenmaal geinstalleerd) regelmatig een automatische update en je bent veilig voor minstens een jaar en daarna (zonodig) opnieuw e.e.a. uitvoeren.

Bertie Hartjes

Ongelezen bericht door Bertie Hartjes »

Hallo virus-vrezende medemensen, bij Norton hoef je eigenlijk alleen maar te deinstalleren en opn installeren en je krijgt weer een nieuw jaar gratis LiveUpdate

Rick

Ongelezen bericht door Rick »

Juist, ik wilde dat net ook gaan typen: gewoon uninstallen en opnieuw installeren, gewoon aanmelden en er is geen vuiltje aan de lucht. Ze kunnen je niets maken: wist jij veel? Je bent digibeet en moest opnieuw windows installeren en hebt gewoon gedaan wat er gezegd werd! Succes en drink er een van die 11 euro die je je uitgespaard hebt (als je nog een cafe kunt vinden die nog voor dat spotprijsje een biertje schenk hier in dit land (-:)

Han Winters

Ongelezen bericht door Han Winters »

Dit staat in de Norton help file:

'Probleemoplossing bij fouten
Als bij de Abonnementsservice een foutstatus wordt weergegeven, verwijdert u Norton AntiVirus en installeert u het programma opnieuw.'

M.a.w. Je hoeft niet te doen alsof je neus bloed maar het ding gaf gewoon een foutmelding bij de abbo service...

:)

Matt

Ongelezen bericht door Matt »

Het jaartal op je pc 1 jaar terug zetten.......

Gesloten