LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vervolg iBood behandeling

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
haverkoop

vervolg iBood behandeling

Ongelezen bericht door haverkoop »

Nu geld op 31-12-05 overgemaakt. Onjuiste gegevens had men verstuurd dus kreeg ik 20.95 weer terug.

Op 4-1-06 weer opnieuws overgemaakt.Maar op 13-1 nog niets ontvangen. Vreemd want er was toch gereserveerd?

Men zou dus eidn volgende week weer een bestelling ontvangen, en dan zouden ze versturen. Dus begin koemnde week zou ik dus zo'n wireless desktop setje moeten hebben? Vreemd. Hoe kan men nu nog extra desksets ontvangen als het om dagelijkse en dus eenmalige aanbiedingen gaat?

Kortom. Ik vrees dat er nog een 3e vervolg komt op deze nieuwe, maar vreemde loot aan de webshop verkoop boom.
Laatst gewijzigd door haverkoop op 18 jan 2006 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.

jurrien

Re: vervolg iBood behandeling

Ongelezen bericht door jurrien »

Van je eerste topic begreep ik al niet veel, maar nu begin je weer een topic waar volgens mij weinig mensen iets van begrijpen. Kom nu eerst met de goede feiten en zet die in het topic wat je al geopend had.Misschien kan dan iemand je helpen.
jurrien

haverkoop

Ongelezen bericht door haverkoop »

Misschien moet je eens begrijpelijk leren lezen. Het is toch echt niet zo moeilijk :roll:

(16 dec.)

Ik bestel een Logitech wireless desktop set (Ik ga ervanuit dat je weet wat dat is?)

Ik zie diezelfde desktopset 2 dagen langer maar dan onder een ander merk en 2 euro goedkoper.Maar niet bij Ibood. Ik koop die.
Ik laat die Ibood aanbieding voor wat het is. Ik betaal die dus niet ervan uitgaande dat ze die set wel kwijt kunnen.

Zij zijn dat niet met me eens en vragen mij dus toch te betalen, anders 20 euro reserveringskosten, want die desktopset is al gereserveerd. Die ligt dus te wachten om aan mij verstuurd te worden.

Op 29 Dec. 05 ik betaal dus, online. Maar men geeft bij het reknr. geen andere naam op dan "Ibood" Ik maak dus over met vermelding van die naam. Het bedrag komt terug omdat de naam niet klopt. Ik mail ze daarover. Op 4 jan. 06 maak ik het weer over op hetzelfde nummer nu een andere naam zoals ze me via een reply lieten weten.

Er verstrijkt meer dan een week, maar nog steeds heb ik geen Logitech wireless desktop set. Mailtje gestuurd. "Ja, nee" zegt men "we hebben ze niet maar maar verwachten wel een nieuwe partij"
Vreemd want het gaat hier om eenmalige dagelijkse aanbiedingen. Want vanwaar anders die reservering en die evt. reserveringskosten a 20 euro :?:

"We versturen weer als we binnen hebben, mogelijk begin volgende week ontvang u uw product. Als wij ze vandaag (Vrijdag j.l) ontvangen worden ze ook nog vandaag verstuurd"

Tot op heden, een maandje later nog steeds geen Logitech wireless desktop set!

Ik hoop dat je het nu snapt :roll:

jurrien

Ongelezen bericht door jurrien »

Nu is het goed te begrijpen en inderdaad een schande dat je het nu nog niet hebt.Het ruikt zelfs een beetje naar oplichting omdat men speciaal om een inschrijfbedrag vraagt en toch niet levert. Stel een uiterste termijn waarop zij het moeten leveren ,of stel dat jij anders aangifte van oplichting doet. Je kan dit soort verhalen op kwijt op de site van www.internetoplichting.nl bij internetbedrijven.

Jurrien

Gesloten