ik heb grote problemen met het verwijderen van het oude Mcafee viruscan
programma en kan zodoende geen nieuwe installeren.
wie weet raad????
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verwijderen virusscanner
-
bodejosm43
Re: verwijderen virusscanner
Doet me denken aan het programma Site-advisor, dat ik eerst met geen mogelijkheid weg kreeg.
Macafee beweerde bij hoog en bij laag dat ik het zelf had geinstalleerd, het programma blokkeerde de toegang tot gewone, vertrouwde, websites, en ik kon die blokkering alleen opheffen als ik het zou aanschaffen. Na dreigen met stappen gaf men toe dat het programma weldege;ijk buiten mij om op mijn harddisk kon zijn geinstalleerd.
Macafee beweerde bij hoog en bij laag dat ik het zelf had geinstalleerd, het programma blokkeerde de toegang tot gewone, vertrouwde, websites, en ik kon die blokkering alleen opheffen als ik het zou aanschaffen. Na dreigen met stappen gaf men toe dat het programma weldege;ijk buiten mij om op mijn harddisk kon zijn geinstalleerd.
-
Moppentappers
Re: verwijderen virusscanner
Bij norton zijn ook diverse stappen nodig om hun product goed te verwijderen
Dat MCafee site advisor sites blokkeerd is nogal vaag,
maar er is ook zeker iets mis met je beveiliging als potentally unwanted software zich kan installeren
Dat MCafee site advisor sites blokkeerd is nogal vaag,
maar er is ook zeker iets mis met je beveiliging als potentally unwanted software zich kan installeren