L.S.
In januari heb ik geheugen besteld voor een laptop bij de firma Dell. In de bestelling is het een en ander niet goed gegaan (via de site) en uiteindelijk via een verkoper het geheugen alsnog thuis gekregen. Tot zo ver niets aan de hand.
Ik heb netjes de factuur betaald, maar wat blijkt, Dell heeft ook een automatische incasso gedaan. Het bedrag (120 eur) heb ik dus twee maal betaald.
Gewoon even bellen met Customer Care, en opgelost ... zou je denken.
Helaas.
OP het moment heb ik al vier keer de benodigde overzichten toegestuurd, twee maal per mail, een maal per post, en een maal per aangetekende post. Tot twee keer toe, heb ik toezegging gekregen dat het bedrag terug gestort zou worden. Helaas, was het aar zo makkelijk.
De brieven aan Customer Care, waar door de verkopers naar verwezen wordt indien je niet tevreden bent, wordt niet op gereageerd. mailtjes naar Dell, met de vraag om contact op te nemen om de zaak nu eindelijk eens tot een goed einde te brengen, worden afgedaan met een mail: ik kan u niet bellen. In de tijd dat ik vanuit mijn luie stoel, een inboorling in Papua Nieuw-Guinea kan bellen, bestaat kunnen niet meer. Het is gewoon willen. Ze willen geen contact opnemen, en blijven gewoon net zo lang om informatie vragen tot dat je als klant opgeeft......
Dat is nu Customer Care, of met ik zeggen Customer don't Care.
De brievenbus van Customer Care, kan niet meer zijn dan een oud papier bak, om over de afdeling Customer Care maar te zwijgen.
Ik ben bang dat ik naar mijn geld kan fluiten, en dan heeft Dell weer gewonnen.
Moraal van dit verhaal, zet een zo vaag mogelijke hulp organisatie op binnen je bedrijf, en langzaam maar zeker gaat het geld vanzelf binnen komen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verzuipen in het drijfzand van DELL Customer Care
Re: verzuipen in het drijfzand van DELL Customer Care
De incasso storneren, tijdslimiet voor dit is langer geworden.
-
- Contacteer:
Re: verzuipen in het drijfzand van DELL Customer Care
Inderdaad.edwinknight schreef:De incasso storneren, tijdslimiet voor dit is langer geworden.
En, bij de bank melding maken van onterechte incasso (klacht) omdat men alleen machtiging had voor 1x.
De 2x keer is dus in feite diefstal - zeker omdat customer care niet mee wil werken. Je kan ze nog een keer bellen - vragen naar de supervisor - en dan vragen of ze echt willen dat je aangifte gaan doen.
De limiet voor onterechte incasso`s is 57 dagen bij standaard automatische incasso - en tot een jaar voor incasso zonder machtiging - maar je moet wel persoonlijk bij de bank langsgaan.