LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Virus voor Mac

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
joopataa

Re: Virus voor Mac

Ongelezen bericht door joopataa »

Bedankt voor de link Tar ! Je hebt gelijk, ze bestaan dus wel maar ik had deze in nederland nog nooit gezien.Ben er meestal als de kippen bij met dit soort nieuwigheden en als ik hem met netwerkaansluiting had kunnen kopen? wie weet. Maar goed, Mijn antwoord was dus fout want ze bestaan wel , sorry. :)

Joopat :D

tar

Re: Virus voor Mac

Ongelezen bericht door tar »

Hey Joopat!,

Een erg sportieve reactie, Joopat! (Dat zie je niet vaak!).
(We hebben het er niet meer over). :wink:

(Voor de volledigheid; zo Internet-Harddisk heeft bij lange na (nog) niet dezelfde mogelijkheden als een Internet-PC).

Volgens mij kan bijna niemand alleen al de nieuwe (hard/software) ontwikkelingen bijhouden, dus daarom denk ik dat dit soort fora zo belangrijk zijn.
Met elkaar kunnen wij wel een poging wagen, om elkaar zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden, zodat nare verrassingen tot een minimum kunnen worden beperkt.

In het algemeen/aan iedereen:
Wens ik dat wij allemaal wat aardiger voor elkaar zijn; respect voor een ander, is ook respect voor jezelf!, en kost helemaal niets!

Groet, Tar

Gesloten