Voor wie belangstelling heeft voor Vista en daar een stuk goedkoper aan wil komen:
http://www.zibb.nl/ict/nieuwsbericht/as ... index.html
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vista kan veel goedkoper
-
Moppentappers
Re: Vista kan veel goedkoper
Geen service, lijkt me niet erg handig
was overigens al op de hoogte hiervan
was overigens al op de hoogte hiervan
Best nog duur, maar ik doe het via de DVD uit china, die je meerdere keren kunt gebruiken, het is de beta die tot 31-12-2006 zou moeten werken, maar nu tot 31-12-2066 veranderd is, en ook de update's komen binnen, en Microsoft accepteerde deze als legale versie!
Je betaalde E10,- en kunt daarna deze copyeren en doorverkopen, dus ik verdien veel, en de Brander zorgt voor (ge)bakken geld!
Je betaalde E10,- en kunt daarna deze copyeren en doorverkopen, dus ik verdien veel, en de Brander zorgt voor (ge)bakken geld!
Nog vind ik een OEM versie duur, volgens mij iets van 150 euro????
OSX Tiger en straks Leopard kost 130 euro met volledige ondersteuning en service.
Ik laat mijn laptop maar op XP draaien, speel er toch niet zoveel meer op maar draait zonder problemen (teminste nog).
OSX Tiger en straks Leopard kost 130 euro met volledige ondersteuning en service.
Ik laat mijn laptop maar op XP draaien, speel er toch niet zoveel meer op maar draait zonder problemen (teminste nog).
Eigenlijk ben je niets meer of minder dan een (kruimel) dief. Kan je beter de bank gaan beroven of stelen uit winkels , Net zo illegaal en ook strafbaar. Maar ja. Altijd dezelfde K*Tsmoes , Microsoft heeft toch geld genoeg
Best nog duur, maar ik doe het via de DVD uit china, die je meerdere keren kunt gebruiken, het is de beta die tot 31-12-2006 zou moeten werken, maar nu tot 31-12-2066 veranderd is, en ook de update's komen binnen, en Microsoft accepteerde deze als legale versie!
-
Moppentappers
Zij is ook zo'n neppe hacker :') let your poor grandma laugh