LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vista-kraak blijkt grap

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
NONO

Vista-kraak blijkt grap

Ongelezen bericht door NONO »

Misschien dat het toch ook gebeurt, maar mij is het dan in ieder geval nooit ter ore gekomen, dat dit soort zaken zich in de "MAC-wereld" afspelen.

Is het een sport om zo'n code te kraken of komt het gewoon omdat Microsoft te veel vraagt voor zijn software?

En kent de MAC-wereld niet van die "sportievelingen" die er op uit zijn om allerhande zaken te kraken die er juist ingebouwd zijn om misbruik tegen te gaan?

Heb trouwens ook nog nooit SPAM aanbiedingen voor MAC-software binnengekregen; het was altijd bestemd voor Windows applicaties.

Kun je wel zeggen dat de overgrote meerderheid ook uit Windows gebruikers bestaat, maar dat neemt niet weg dat er voldoende OS X versies bestaan, zoals bijvoorbeeld MS-Office 2004.

Die zou je dus in dezelfde SPAM mee kunnen nemen, nietwaar?

Of zouden onze Spammers ervan uit gaan dat Apple-gebruikers niet gevoelig zijn voor dit soort aanbiedingen?

http://zdnet.nl/news.cfm?id=66077

Moppentappers

Re: Vista-kraak blijkt grap

Ongelezen bericht door Moppentappers »

De meeste hackers gebruiken windows en daarnaast linux
spam ontvang je overigens gewoon op je e-mail adres dus het besturings systeem heeft daar niets mee te maken
overigens, ik slinger mijn e-mail adres overal rond en heb tóch geen last van spam door een goed spam filter (wat helemaal gratis is)
en ook belangrijk, niet van mijn provider

jor

Ongelezen bericht door jor »

Er is helemaal niets mis met de hele mooie MAC- computers, Ook ik vind ze mooi en zeker goed ( ook wat duur trouwens ) Maar om nu op bijna elke vraag over Windows met een opmerking te komen als, Dan had je maar een MAC moeten kopen of iets in die trant is te dom voor woorden. Ten eerste schiet de vraagsteller niets op met een dergelijk antwoord en ten tweede beginnen sommige een beetje op een jehova-getuige te lijken met hun MAC-gezeur. ( wie de schoen past ).Ben je tevreden met je MAC? fijn, gun de overige 90% van de computer-gebruikers ook hun lol met Windows.Als laatste bijft overeind dat als we nu allemaal ineens een MAC zouden nemen binnen de kortste tijd viruschrijvers en hackers zich daar weer op gaan richten. Nu is dat betrekkeijk zinloos want 90% bereik is een ander verhaal dan 10% bereik voor hun doel.Over spam kan ik kort wezen, Elke computer die dom word gebruikt en waar mensen hun gegevens te vaak op het internet achter laten Krijgt spam, Onzin om te zeggen dat Mac dit minder heeft of je moet het in de 90/10% verhouding zien.Een goed spamfilter van de provider of van jezelf maakt dat spam echt geen probleem is. Op mijn Xp en nu met Vista pc was en is de spam vrijwel nul, dus waar praten we over.En nee ik heb geen slaaptekort maar nachtdienst :D dit voor de goede verstaander.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

@Jor, ik ben ook een fan van Mac maar gebruik ook een windowspc.

Een Mac vind ik gebruiksvriendelijker, maar ben ook vanmening dat als er meer Mac gebruikers zijn er vanzelf een virus op duikt.

Maar denk niet dat een virus grote gevolgen kan hebben dan bij windows.

Ben het dus helemaal eens met jouw stelling, maar Spam krijg je niet alleen door dom gebruik van je computer.
Heb al een tijd een web-log moet je eens kijken hoeveel spam je daar van krijgt.

jor

Heb al een tijd een web-log moet je eens kijken hoeveel spam je daar van krijgt.

Natuurlijk zijn er veel meer mogelijkheden om spam te krijgen maar om nu een beetje sneaky te veronderstellen dat MAC-gebruikers meer verstand hebben dan Windows gebruikers vind Ik nu eens dom.

quote van NONO-
[/quote]Heb trouwens ook nog nooit SPAM aanbiedingen voor MAC-software binnengekregen; het was altijd bestemd voor Windows applicaties.

Kun je wel zeggen dat de overgrote meerderheid ook uit Windows gebruikers bestaat, maar dat neemt niet weg dat er voldoende OS X versies bestaan, zoals bijvoorbeeld MS-Office 2004.

Die zou je dus in dezelfde SPAM mee kunnen nemen, nietwaar?

Of zouden onze Spammers ervan uit gaan dat Apple-gebruikers niet gevoelig zijn voor dit soort aanbiedingen? [/quote] :?: :!: :arrow:

queenfan

Natuurlijk zijn er veel meer mogelijkheden om spam te krijgen maar om nu een beetje sneaky te veronderstellen dat MAC-gebruikers meer verstand hebben dan Windows gebruikers vind Ik nu eens dom.
Zeg ik ook niet, maar er zijn genoeg mac iefhebbers of windowsliefhebber die zeggen iets maar niet weten wat.
Omdat ik beide systemen gebruik en ook af en toe speel met Linux weet ik ongeveer waar ik het over heb.

jor

queenfan ,Ik reageerde ook niet op jou, absoluut niet! Ben het gewoon eens met wat je verteld. Nogmaals ,vind ik zelf de meeste Mac'S veel mooier dan welke windows-computer ook. Maar het sneaky praten sloeg op de reactie van ene NONO die in vrijwel elke antwoord als mensen een hulpvraag over hen Windows-pc hebben met het L*l verhaal ,dan moet je maar een MAC kopen,

van NoNo
Of zouden onze Spammers ervan uit gaan dat Apple-gebruikers niet gevoelig zijn voor dit soort aanbiedingen?

Hier viel ik dus over. Mensen komen in dit topic met een hulpvraag en niet om steeds te worden afgezeken over hoe dom ze zijn om Windows te gebruiken.In jou houding queenfan kan ik me prima voelen.Sorry voor het misverstand.

queenfan

queenfan ,Ik reageerde ook niet op jou, absoluut niet! Ben het gewoon eens met wat je verteld. Nogmaals ,vind ik zelf de meeste Mac'S veel mooier dan welke windows-computer ook. Maar het sneaky praten sloeg op de reactie van ene NONO die in vrijwel elke antwoord als mensen een hulpvraag over hen Windows-pc hebben met het L*l verhaal ,dan moet je maar een MAC kopen,

van NoNo
O dat dacht ik :D , maar ben blij dat je me gelijk geeft :D

Gesloten