| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vista +media center wel media center?
-
Moppentappers
vista +media center wel media center?
Het viel me op dat veel dingen die bij windows XP media center zaten
niet bij de vista editie zitten
party mode, maar ook weergaves voor windows media player
van die poppentjes die mee dansde enz.
deze zie ik nergens in vista terug
wanneer microsoft meld dat je media center krijgt verwacht ik toch precies hetzelfde als wat erbij gekomen is bij de media center voor XP?
hoewel het niet enorm belangrijke features zijn, vind ik het toch wel vreemd dat je maar een halve media center krijgt
party mode, maar ook weergaves voor windows media player
van die poppentjes die mee dansde enz.
deze zie ik nergens in vista terug
wanneer microsoft meld dat je media center krijgt verwacht ik toch precies hetzelfde als wat erbij gekomen is bij de media center voor XP?
hoewel het niet enorm belangrijke features zijn, vind ik het toch wel vreemd dat je maar een halve media center krijgt
Re: vista +media center wel media center?
Geplaatst op 03 Mei 2007 23:40 door Moppentappers
--------------------------------------------------------------------------------
Het viel me op dat veel dingen die bij windows XP media center zaten
Is wel een beetje te begrijpen XP Mediacenter 2005 is een compleet OS. Het is dus inderdaad iets ingekort maar in tegenstelling tot Mediacenter 2005 wel Gratis.
-
Moppentappers
nouja,
Wanneer je zegt XP plus media center
krijg je dus XP en alles van media center
dus alles wat eerst niet bij XP zat hoort bij media center
Wanneer ik media center dus weg zou laten zou ik een schone XP moeten hebben
het gaat er gewoon om dat je niet krijgt wat je hoort te krijgen
dus alles wat eerst niet bij XP zat hoort bij media center
Wanneer ik media center dus weg zou laten zou ik een schone XP moeten hebben
het gaat er gewoon om dat je niet krijgt wat je hoort te krijgen
Waar staat wat je HOORT te krijgen en wie bepaalt dat ?
Je krijgt Vista Media Center als je dat besteld en alles wat daar wel en niet bij hoort. Wat je eigen verwachtingen daarvan zijn, zijn voor eigen rekening.
Als je dat niet bevalt, blijf je lekker bij XP MC
Je krijgt Vista Media Center als je dat besteld en alles wat daar wel en niet bij hoort. Wat je eigen verwachtingen daarvan zijn, zijn voor eigen rekening.
Als je dat niet bevalt, blijf je lekker bij XP MC
Geplaatst op 04 Mei 2007 09:39 door Moppentappers
--------------------------------------------------------------------------------
nouja,
Sorry hoor, XP-MC is een apart OS en het mediacenter zit helemaal niet in de normale XP uitvoering. Je hebt nu Vista en geen Vista-MC simpel omdat dit ( nog ) niet bestaat.Wees blij dat er een mediacenter in Vista zit.
-
Moppentappers
er staat duidelijk vista met media center
ik ben blij dat meda center erin zit, maar daar betalen we toch ook extra voor?
het is XP media center, alles wat er bij de media center bij XP komt moet toegerekend worden tot media center
en dan komt vista met media center en zijn er zaken die wel toegevoegd waren bij XP media center en niet bij vista
ik ben blij dat meda center erin zit, maar daar betalen we toch ook extra voor?
het is XP media center, alles wat er bij de media center bij XP komt moet toegerekend worden tot media center
en dan komt vista met media center en zijn er zaken die wel toegevoegd waren bij XP media center en niet bij vista
Sorry hoor, XP-MC is een apart OS en het mediacenter zit helemaal niet in de normale XP uitvoering. Je hebt nu Vista en geen Vista-MC simpel omdat dit ( nog ) niet bestaat.Wees blij dat er een mediacenter in Vista zit.
Ik herhaal het maar even, Je hebt XP-home//XP-pro// XP-MC. drie verschillende XP's waar maar in 1 ( XP-MC ) het mediacenter heeft. Bij Vista heb je vele uitvoeringen Basis/pro/ultimate enz, Echter
Vista-Mediacenter bestaat gewoon ( nog ) niet.Dus waarom zou het gelijk moeten zijn?
-
Moppentappers
omdat het vista is waar media center bij zit misschien?
Over XP moet ik Jor gelijk geven, maar hij zit er bij Vista toch wel naast.
Vista heeft al standaard de mediacenter er bij zitten.
Vista heeft al standaard de mediacenter er bij zitten.
-
Moppentappers
Wanneer je het over media center hebt heb ik het over alles wat er bij XP kwam bij de media center editie
of vind je dan ineens dat dat dingen zijn die al bij XP hoorde maar alleen bij de media center editie zitten?
of vind je dan ineens dat dat dingen zijn die al bij XP hoorde maar alleen bij de media center editie zitten?
Als je Vista koopt met Media Center, dan is die zoals wordt aangeboden.
Bevalt dat niet, dan koop je 'm niet.
rare discussie
Bevalt dat niet, dan koop je 'm niet.
rare discussie
-
Moppentappers
media center bevalt wel, maar het is niet volledig
Niet volgens jouw verwachtingen.
Maar tenzij jij een lijstje boven tafel kan krijgen waaraan MC officieel moet voldoen is deze onvolledigheid te bestrijden.
Produkten hoeven niet aan de verwachtingen te voldoen van elke klant individueel. Ook hoeven produkten niet hetzelfde te zijn of meer dan vorige versie's. Het is aan de producent om te bepalen hoe het produkt eruit ziet tenzij ze hierover van te voren duidelijke uitspraken hebben gedaan
Maar tenzij jij een lijstje boven tafel kan krijgen waaraan MC officieel moet voldoen is deze onvolledigheid te bestrijden.
Produkten hoeven niet aan de verwachtingen te voldoen van elke klant individueel. Ook hoeven produkten niet hetzelfde te zijn of meer dan vorige versie's. Het is aan de producent om te bepalen hoe het produkt eruit ziet tenzij ze hierover van te voren duidelijke uitspraken hebben gedaan
-
Moppentappers
Media center is media center
Ik neem niet aan dat bij media center + XP XP ineens meer functies heeft
Wanneer ik XP van MC af zou halen hou ik MC over wat ik bij mijn vista zou moeten terug zien
Ik neem niet aan dat bij media center + XP XP ineens meer functies heeft
Wanneer ik XP van MC af zou halen hou ik MC over wat ik bij mijn vista zou moeten terug zien
Nee, je vergist je. Microsoft MOET niets. Ze beloven een Media Center programma en dat krijg je ook. De functies die erin zitten bepalen hun en niet jij. Microsoft noemt het niet "Vista + de Media Center van XP", maar gewoon Vista. Er zit een Media Center in enkele versies van Vista en nergens staat dat het precies dezelfde is als uit XP.
Moeten ze van jou ook alle verbeteringen eruit slopen omdat het van jou precies dezelfde versie moet zijn? Dan kom je weer uit bij XP en kun je net zo goed niet upgraden.
Mogen nieuwe programma's van jou alleen uitkomen wanneer ze alle vorige functies behouden? Erg raar.
Moeten ze van jou ook alle verbeteringen eruit slopen omdat het van jou precies dezelfde versie moet zijn? Dan kom je weer uit bij XP en kun je net zo goed niet upgraden.
Mogen nieuwe programma's van jou alleen uitkomen wanneer ze alle vorige functies behouden? Erg raar.
-
Moppentappers
media center is media center, en nu is het ineens anders
stel je hebt 2 smarts, de ene is smart+kenwood radio 312
en bij het nieuwere model staat smart en bij de functies lijst radio
dan kan bij het 2e model toch niet ineens een bagger radio geleverd worden?
die dan ook kenwood radio 312 heet
media center is media center en dan kan het product niet ineens minder functionaliteit hebben
stel je hebt 2 smarts, de ene is smart+kenwood radio 312
en bij het nieuwere model staat smart en bij de functies lijst radio
dan kan bij het 2e model toch niet ineens een bagger radio geleverd worden?
die dan ook kenwood radio 312 heet
media center is media center en dan kan het product niet ineens minder functionaliteit hebben
Als je een vergelijking maakt moet je het wel goed doen. Zoals in jouw voorbeeld doen ze net of het hetzelfde produkt is. Dat is in dit geval niet zo.
Jij koopt een Smart met een Kenwood radio en 5 jaar later koop je een Smart met ook een Kenwood radio. Jij trekt dan de conclusie dat de radio wel dezelfde moet zijn omdat het van dezelfde fabrikant komt. Het kan net zo goed een ander type zijn. Of je kocht 5 jaar geleden een HP Pavilion computer en nu koop je weer een HP Pavilion en dan verwacht je dat er hetzelfde in zit. Zo zout heb ik het nooit gegeten.
Jij koopt een Smart met een Kenwood radio en 5 jaar later koop je een Smart met ook een Kenwood radio. Jij trekt dan de conclusie dat de radio wel dezelfde moet zijn omdat het van dezelfde fabrikant komt. Het kan net zo goed een ander type zijn. Of je kocht 5 jaar geleden een HP Pavilion computer en nu koop je weer een HP Pavilion en dan verwacht je dat er hetzelfde in zit. Zo zout heb ik het nooit gegeten.
Sorry, maar dat slaat nergens op en dat kan natuurlijk wél! Microsoft (en elk ander bedrijf ter wereld) bepaalt zelf hoe hun produkt er uit ziet. De specificaties zijn ook gewoon te krijgen en niemand heeft gezegd dat het precies dezelfde Media Center is als in XP. Als je dat zou kunnen laten zien, dat het precies dezelfde Media Center is, dan zou je een punt hebben, maar dat heb je niet. Media Center is een programma en daar is nu een nieuwe versie van. Een versie die voldoet aan de eisen van Microsoft, en aan die van Moppentappers hoeft hij niet te voldoen.media center is media center en dan kan het product niet ineens minder functionaliteit hebben
-
Moppentappers
bij de HP laptops waar jij het over hebt zijn concrete versie nummers
bij media center zaten altijd een aantal zaken en die zijn er nu ineens niet meer
bij media center zaten altijd een aantal zaken en die zijn er nu ineens niet meer
Het is wel nog altijd een Media Center programma. Dat is ook wat ze beloven en dat is wat je krijgt.
In XP MCE kreeg ik wel 4 tuners werkend, maar in Vista Ult. nog niet.
(dat is mijn grootste @$!#^^!#~^~!#)
Vista MC vind ik een vooruitgang, zeker dat er meer opgenomen kan
worden op minder ruimte.
De menu structuur is positief veranderd en er zijn wat bugs uit.
Wellicht is het niet bugvrij te krijgen gedeelte nu gewoon weg?
MS doet dat wel meer
(dat is mijn grootste @$!#^^!#~^~!#)
Vista MC vind ik een vooruitgang, zeker dat er meer opgenomen kan
worden op minder ruimte.
De menu structuur is positief veranderd en er zijn wat bugs uit.
Wellicht is het niet bugvrij te krijgen gedeelte nu gewoon weg?
MS doet dat wel meer