KLACHT Defect moederboard ontdekt binnen garantie en medion wil dit niet repareren omdat op de aankopbon van aldi geen pc type staat. Na veel telefoon gesprekken en een klacht via klachten.nl akkoord gekregen voor een kosteloze reparatie. pc opgestuurd met 2 harddisks erin nieuwe harddisk om data verlies te voorkomen ingebouwd en mijn eigen harddisk losgekoppeld in pc gelaten. 1 maand later een nieuwe pc ontvangen die ook defect is en mijn eigen hard disk niet terug.
Na 10-15 keer beloftes om terug gebeld te worden en na 10-15 keer voor €0,15 cent te bellen van soms wel 1 uur in de wacht te staan, heb ik vandaag gevraagd om een leidinggevende aan de tel te krijgen waar Medion niet bereid is om te doen. Ook niet bereid om het gesprek te laten opnemen.
Nu ben ik het spuugzat. Help help help. hoe kan ik Medion aanpakken om mijn klacht op te lossen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waar is gerechtigheid wanneer je het nodig hebt.
-
Re: Waar is gerechtigheid wanneer je het nodig hebt.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het uw eigen handelen is wat hier een probleem heeft veroorzaakt. Het is dat ik dit merk al vele malen voorbij heb zien komen met ondermaatse service dus uw klacht zal ook deels wel terecht zijn. Maar niet voorzien dat u wel eens een andere PC terug zou kunnen krijgen zodat men nu op jacht moet naar één specifieke PC waar per ongeluk nog een afgekoppelde (dus softwarematig niet detecteerbare) harddisk in zit is een vrijwel onmogelijke opgave waar niemand u nu nog mee kan helpen, waarschijnlijk ook de allerbeste service organisatie niet.DarkShaodw schreef:pc opgestuurd met 2 harddisks erin nieuwe harddisk om data verlies te voorkomen ingebouwd en mijn eigen harddisk losgekoppeld in pc gelaten.
Re: Waar is gerechtigheid wanneer je het nodig hebt.
Zoals bij vele fabrikanten wordt duidelijk aangegeven later aangebrachte hardware, in dit geval uw 2e schijf niet mee te leveren, het bedrijf is ook niet verantwoordelijk voor het kwijtraken hiervan, de onderdelen die erin zaten worden gewoon gerecycled en er bestaat dus de kans dat de harde schijf ook gerecycled is.DarkShaodw schreef:KLACHT Defect moederboard ontdekt binnen garantie en medion wil dit niet repareren omdat op de aankopbon van aldi geen pc type staat. Na veel telefoon gesprekken en een klacht via klachten.nl akkoord gekregen voor een kosteloze reparatie. pc opgestuurd met 2 harddisks erin nieuwe harddisk om data verlies te voorkomen ingebouwd en mijn eigen harddisk losgekoppeld in pc gelaten. 1 maand later een nieuwe pc ontvangen die ook defect is en mijn eigen hard disk niet terug.
Na 10-15 keer beloftes om terug gebeld te worden en na 10-15 keer voor €0,15 cent te bellen van soms wel 1 uur in de wacht te staan, heb ik vandaag gevraagd om een leidinggevende aan de tel te krijgen waar Medion niet bereid is om te doen. Ook niet bereid om het gesprek te laten opnemen.
Nu ben ik het spuugzat. Help help help. hoe kan ik Medion aanpakken om mijn klacht op te lossen.
Mijn tip voor de volgende reparatie opdracht, haal uw toegevoegde hardware uit de computer alvorens u deze ter reparatie aanmeld.