LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Warme douche voor Medion.

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Gast

Warme douche voor Medion.

Ongelezen bericht door Gast »

Een tijdje terug heb ik bij de Aldi een HP-printer/scanner/kopieeerder gekocht.
Vanaf het begin had hij de gewoonte om papier te verkreukelen maar met enig gepruts kwam het altijd weer goed. Tot anderhalve week geleden.........toen begon ie papier te verscheuren.....
Enfin, contact opgenomen met Medion en na enig beraad kon ik hem op hun kosten naar de reparatieservice in Panningen sturen. Afgelopen vrijdag maar eens gebeld om te vragen wat er nu mee aan de hand was en wanneer ik hem kon terug verwachten.
Het duurde even eer de mevrouw aan de telefoon hem had getraceerd ,maar er zou een spoedbestelling van gemaakt worden en ik zou door de monteur nog terug gebeld worden. Wat er nou aan mankeerde kon ze niet zeggen.
Wie schetst mijn verbazing toen ik gisteren een nagelnieuw apparaat kreeg?????????????
Alle lof voor deze service dus!!!!!!!!!

Naar boven

mouzie

Re: Warme douche voor Medion.

Ongelezen bericht door mouzie »

zolang je de garantie hebt doen ze alles voor je.
Maar dit betaal je dubbel en dwars terug door de telefoon rekening.
Maar als je maar 1 dag over je garantie bent kun je het vergeten.
Dan doen ze niks meer voor je. Er wordt niet gereageerd op emailtjes.
Voor de telefoon blijven ze zeggen dat ze niks kunnen doen en dat je het zelf maar moet uitzoeken.

Alvast succes als de garantie is afgelopen

web-vision_be

Re: Warme douche voor Medion.

Ongelezen bericht door web-vision_be »

in België kan ik zeker niet klagen over HP

ik heb zelf een webshop en wij hebben ons geregistreerd als "HP service point" (elke pc shop kan dat) wat inhoud dat defecte producten bij ons worden teruggebracht, wij sturen een fax naar HP en binnen de 72 uur komen ze die ophalen en binnen de 72 uur daarna komt die terug (of wordt die vervangen door een volledig nieuw exemplaar).
En dat is (tot nu toe toch) altijd zo geweest, nog nooit klachten gehad.

Het is wel zo dat je (haast) niet als particulier kan in contact komen met HP, ze werken dus volledig met "service points". Maar via die weg gaat het dus wel bijzonder vlot moet ik zeggen.

Gesloten