| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wel tevreden met mijn TARGA computer van LIDL
-
G.S. Postma
Wel tevreden met mijn TARGA computer van LIDL
Ik heb een computer(met grote problemen)gekocht bij LIDL. Echter mijn ervaringen over de service zijn wel goed. Eerst heb ik met de COMPLEET GRATIS helpdesk gebeld. Toen zij mij niet voldoende konden helpen was er na 8 !!! dagen (vond ik wel lang) een monteur aan huis (GRATIS, GEEN EXTRA KOSTEN) Er werden zonder gezeur een nieuwe harddisk, moederbord en enkele andere onderdelen vervangen (compleet 1 uur werk). Toen de computer echter nog niet goed functioneerde werd mij toegezegd dat er binnen enkele dagen een volgende reparatie moest volgen. 4 dagen later was dezelfde monteur uit Duitsland erweer en werd het hele verdere binnenwerk van de computer vervangen, waarna de computer perfect liep. Inderdaad was dit jammer genoeg een beginprobleem met de LIDL computer van TARGA. Echter ik persoonlijk vindt dat de afhandeling van mijn klacht serieus en goed opgelost is (het had alleen wat sneller gekund). NB. bij andere zaken zoals bv. VOBIS, MAKRO e.d. moet je bij problemen de computer naar die zaken brengen. Bij LIDL heb je 2 !! jaar aanhuisgarantie zonder bijkomende kosten + een echt gratis helpdesk (incl. telefoonkosten vrij), ook voor softwareproblemen. Naderhand heb ik nog enkele programmaproblemen gehad (mijn eigen schuld) en ook deze werden netjes per telefoon opgelost op het gratis telefoonnummer.
Dus ik ben wel tevreden met mijn TARGA computer van LIDL.
Dus ik ben wel tevreden met mijn TARGA computer van LIDL.
-
Bé
Re: Wel tevreden met mijn TARGA computer van LIDL
Ik heb ook hele goede ervaringen met een TARGA computer van LIDl!
Je bent baas over je PC, dit is een klein nadeel van mijn andere computer Packhard Bell!
Ook heb ik alle lof over de service!
Het is een complete computer!
Je bent baas over je PC, dit is een klein nadeel van mijn andere computer Packhard Bell!
Het is een complete computer!
-
Bé
Ik heb ook hele goede ervaringen met een TARGA computer van LIDl!
Het is een complete computer! Voor een hele redelijke prijs!
De ingewanden zijn van ASUS dus perfect!
Het is een complete computer! Voor een hele redelijke prijs!
De ingewanden zijn van ASUS dus perfect!
-
@tje
G.S.Postma, daar heb je helemaal gelijk in: Bij Vobis, Dixons, etc. moet je de pc naar de winkel brengen. ZODAT JE GELIJK EEN NIEUWE MEEKRIJGT. Het is toch van de zotte dat je een nieuwe pc heb staan die gerepareerd is? Bij Vobis, Dynabyte helpen ze je telefonisch ook als je software problemen heb. Of je loopt even langs de winkel waarna ze het voordoen. Tegenwoordig hebben de meeste merken on-site garantie. Dus het is flauwekul dat je bij die winkels de pc naar de winkel moet slepen tenzij het binnen 8 dagen is. Ik blijf het belachelijk vinden terwijl jullie de service goed vinden.........
-
Gast
Targa is oke.
Heb het zelf ook maar heb ook een mac en ja... het werkt nou eenmaal fijner vind ik.
Maar ja laten we die discussie achter ons houden, Apple en Targa hebben allebei prima service
Heb het zelf ook maar heb ook een mac en ja... het werkt nou eenmaal fijner vind ik.
Maar ja laten we die discussie achter ons houden, Apple en Targa hebben allebei prima service
-
Gast
Nou ze hebben mij goed gezegd waneer alles klaar zou zijn en alles werd op tijd bezorgd.
Ook ging het 1 keer wat langer duren en ze hebben mij keurig gebeld.
Ook ging het 1 keer wat langer duren en ze hebben mij keurig gebeld.
Goh je bent vol lof over een computer die eigenlijk niet deugt
ze hebben je troep verkocht als je zo vaak een monteur moet laten komen, maar ja de service was goed.....
Vraagje: heb je wel eens ergens anders dezelfde problemen gehad??
ze hebben je troep verkocht als je zo vaak een monteur moet laten komen, maar ja de service was goed.....
Vraagje: heb je wel eens ergens anders dezelfde problemen gehad??
-
neptunus1963
Waarom doen mensen zo moeilijk. Je koopt onderdlen bij de underground en dan heb je voor 350,= de beste pc die er is. En kan mij het schelen waar die onderdelen vandaan komen?? Maar goedkoop met de beste asus onderdelen erin. Ik heb nu ook een pc.
Neppie.
Neppie.
-
nederrat
een pc zelf samen stellen voor 350-
dat is knap aleen een videokaart die erin zit
kost al gouw 150-200 euro
prosessor op 200
HEEEEEEE ik zit al op 350
dus voor 350 een pc samenstellen gaat echt niet
(ja een pentuim 4 1.8 ghz met een g-forche fx 5200
en een 20 gig harddisk zonder dvd brander?
en dan wil ik graag half life 2 spelen op 1600*1200
en alles op middel-high detail)
ps ik heb 2 aldi pc die don het perfeckt
en op de servise ook niets aan te melden
dat is knap aleen een videokaart die erin zit
kost al gouw 150-200 euro
prosessor op 200
HEEEEEEE ik zit al op 350
dus voor 350 een pc samenstellen gaat echt niet
(ja een pentuim 4 1.8 ghz met een g-forche fx 5200
en een 20 gig harddisk zonder dvd brander?
en dan wil ik graag half life 2 spelen op 1600*1200
en alles op middel-high detail)
ps ik heb 2 aldi pc die don het perfeckt
en op de servise ook niets aan te melden