LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Windows 7 voor Packard Bell wordt niet geleverd
Windows 7 voor Packard Bell wordt niet geleverd
Ik heb een Packard Bell laptop gekocht met een gratis upgrade voor Windows 7. deze moet je via internet aanvragen. Maar als ik het serienummer intoets krijg ik de melding dat deze laptop niet in aanmerking komt. Packard Bell al 3x gebeld: eerste keer was het een foutje in het systeem, zou aangepast worden. Tweede keer moest ik de aankoopbon opsturen want daar was het wachten op. De derde keer zou het nog een paar dagen duren. Inmiddels is de laptop al 2 maanden in huis maar de foutmelding blijft. Lijkt op pure oplichting van Packard Bell, zeker als je bedenkt dat je ze niet kunt mailen maar telkens een duur 0900-nummer moet bellen.
Re: Windows 7 voor Packard Bell wordt niet geleverd
Beste jhr007, welke Vista versie zit er nu op , want de upgrades gelden niet voor Vista Home Basic, vanaf Vista Home Premium heeft u recht op de upgrade.
Graag uw reactie
Rickyman
Graag uw reactie
Rickyman
jhr007 schreef:Ik heb een Packard Bell laptop gekocht met een gratis upgrade voor Windows 7. deze moet je via internet aanvragen. Maar als ik het serienummer intoets krijg ik de melding dat deze laptop niet in aanmerking komt. Packard Bell al 3x gebeld: eerste keer was het een foutje in het systeem, zou aangepast worden. Tweede keer moest ik de aankoopbon opsturen want daar was het wachten op. De derde keer zou het nog een paar dagen duren. Inmiddels is de laptop al 2 maanden in huis maar de foutmelding blijft. Lijkt op pure oplichting van Packard Bell, zeker als je bedenkt dat je ze niet kunt mailen maar telkens een duur 0900-nummer moet bellen.
Ik heb hetzelfde probleem,Inmiddels al 8 maal telefonisch contact gehad zonder resultaat.
De mensen aan de andere kant van de lijn zijn de nederlandse taal niet eens machtig.
Beloftes worden er wel gedaan maar die worden simpelweg niet nagekomen.
ben sinds begin november bezig om een upgrade te krijgen ,maar nog steeds geen streep verder gekomen.
Packerd Hell is inderdaad de enige juiste benaming voor dit flut bedrijf.
Koop geen Vista, maar laat de winkel er zelf maar Win 7 opzetten.....
Dan is er geen risico.
Ik koop zelf 2e hands Vista computers die slecht werken omdat Vista te zwaar is, en binnen 24 uur staat daar Linux Ubuntu op, alleen de nadelen en problemen ontbreken!
Dan is er geen risico.
Ik koop zelf 2e hands Vista computers die slecht werken omdat Vista te zwaar is, en binnen 24 uur staat daar Linux Ubuntu op, alleen de nadelen en problemen ontbreken!
Je zou ook kunnen zeggen, dat de computers te licht voor Vista zijn Op een computer, die (ruim) aan die hardware eisen van Vista voldoet, draait Vista als een zonnetje. Maar dat geldt eigenlijk voor elk OS. En inderdaad vraagt Ubuntu Linux niet zoveel van de hardware.Ik koop zelf 2e hands Vista computers die slecht werken omdat Vista te zwaar is
-
Packard-Bell schijnt overgenomen te zijn door Acer, dat verklaart dan direct dat de klantenservice ook voor deze computers slecht is (zie mijn topic elders op deze site). Om toch nog snel te bestellen (kan immers tm. 31 januari!) kunt u misschien bellen met Acer's presales servive via het gratis nummer 0800-0158. De computer moet wel minsten Vista Home Premium hebben anders kunt u geen goedkope upgrade kopen. Overigens staat uw klacht als het goed is ergens in hun administratie, u heeft dan geprobeerd te bestellen en zou er dus gewoon recht op kunnen hebben dat PB alsnog uw goedkope(re) upgrade levert. Succes!