Ik hoorde van iemand dat hij plotseling moest betalen voor het gebruik van windows live mail.
Omdat ik ook sinds kort mijn account hebt omgezet in live vroeg ik me af of ik niet iets over het hoofd heb gezien.
Op de website vind ik een gebruikersverklaring:
http://tou.live.com/nl-nl/default.aspx? ... url=/nl-nl
Waarin wel iets staat over proefabbonementen maar het is niet echt duidelijk wat precies een abonnement is en kost.
Voor de zekerheid ben ik maar teruggestapt naar de oude hotmail wat wel kan via een verstopt maniertje.
Windows Live Messenger gebruik ik nog ik vond ook niks op google erover dus weet ook niet of het waar is.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Windows Live Mail & Messenger
Re: Windows Live Mail & Messenger
Ik heb Windows Live Messenger 8 in gebruik en het gebruik is nog steeds gratis. Of er in de toekomst misschien een betaalde versie komt weet ik niet , maar deze was en is gewoon gratis.Ook is hij sinds kort uit de beta-fase ern werkt perfect.Echter door alle extra's heb je wel een wat snellere computer nodig anders kan je beter een oudere versie gebruiken en dit word ook aangeven in Live messenger 8.
-
DennisThePennis
Die "iemand" heeft zeker te snel doorgeklikt zonder eerst te lezen wat er op het scherm staat. Microsoft heeft ook de neiging om de betaalversie voor e-mail in grote letters en met een grote "OK"-knop aan te prijzen, en de gratis versie is in ieniemienie lettertjes met ieniemienie "ok"-knopje.
Maarre, verder begrijp ik echter ook niet waarom je zou moeten betalen voor een Beta-versie.
Maarre, verder begrijp ik echter ook niet waarom je zou moeten betalen voor een Beta-versie.
Heb je helemaal gelijk in Dennis.Maar ,GOED lezen is zeker op het internet heel belangrijk! Te vlug klikken zonder precies te kijken is een veel gemaakte fout die ook ik had in het begin, maar na een keer flink op je b*k te gaan kijk je voortaan wel goed uit voor je ergens op klikt.