LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wireless Router Sweex 11g LC000070

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
gothic

Wireless Router Sweex 11g LC000070

Ongelezen bericht door gothic »

:evil:
Ik kocht onlangs deze router was er wel blij mee maar er treed regelmatig een uitval van de verbinding op spontaan loopt hij zomaar vast kan hem dan weer opnieuw resetten door de spanning er aftehalen
baal als een stekker hebben jullie een oplossing
denk dat het probleem in windows zit gebruik xp zonder service pack
hier staat een soortgelijk verhaal
ik heb dit geprobeerd maar bij het uitzetten na een restart doet hij het niet meer ga niet telkens weer die service starten opnieuw!

http://www.webwereld.nl/nieuws/18723.phtml

df

Re: Wireless Router Sweex 11g LC000070

Ongelezen bericht door df »

Heb hetzelfde probleem. Weet niet of het aan mijn instellingen zal liggen of aan de router. Heb USB ontvanger ook van sweex. Met name bij SKype is er uitval.

Ben ook erg benieuwd naar oplossingen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

DAT IS SWEEX, kun je beter overstappen naar belkin of Asus ofzo

eelcozzzz

Ongelezen bericht door eelcozzzz »

Dat is idd SWEEX....

Zal het kort uitleggen, sweex is goedkoop omdat die spullen opkopen die zijn afgekeurd dus is altijd wel iets waarom een product is afgekeurd.... of ze kopen een goedkope chipsets of iets dergelijks op.... probleem hierbij is dat er dus altijd wat aan kan mankeren... sweex is echt een troepmerk maar jah het werkt soms wel maar zoals ik jullie hoor werkt het dus niet perfect neem daarom echt een belkin of een Asus of een SMC ofzoiets dan zit je in ieder geval wel goed.....

Groeten

Eelco
werkzaam bij VOBIS ASSEN

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Vreemd dat ik bij Vobis Leeuwarden een router heb gekocht van het merk SWEEX!,

De router voldoet prima, dus VOBIS verkoopt ook "afgekeurde rommel"?

Moeten ze maar goed mee doorgaan, dan kunnen de verkopers van Vobis het nog wel moeilijk krijgen.... :?

Gesloten