na het instaleren geeft het programma aan: kan geen video decteren.
wie kan mij vertellen wat ik moet doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zolid hi-speed dvd maker
-
Re: zolid hi-speed dvd maker
De scartstekker moet op output staan.
wanneer ik van een video een dvd wil maken dan is het geluid prima maar in het beeld zitten steeds onderbrekingen weet je hier raad mee,
wanneer ik van een video een dvd wil maken dan is het geluid prima maar in het beeld zitten steeds onderbrekingen weet je hier raad mee,
Ik probeer al enige tijd lang met een Zolid Hi-speed dvd maker een VHS video, met mijn video recorder/speler, op mijn computer te zetten.
Ik krijg iedere keer het bericht : Geen video signaal gedetecteerd; controleer de bronvideo.
de aansluitingen zijn correct. Zolid help desk zegt de driver opnieuw te installeren (heb ik al 3 x gedaan) en het vreemde is dat als ik de videorecorder versneld laat doorspoelen er beeld (wel gestoord) op de compu zichtbaar is.
Heeft iemand een idee ?
Ik krijg iedere keer het bericht : Geen video signaal gedetecteerd; controleer de bronvideo.
de aansluitingen zijn correct. Zolid help desk zegt de driver opnieuw te installeren (heb ik al 3 x gedaan) en het vreemde is dat als ik de videorecorder versneld laat doorspoelen er beeld (wel gestoord) op de compu zichtbaar is.
Heeft iemand een idee ?
l.s.,
heb je al een oplossing voor het probleem: geen videosignaal gedetecteerd ? ik heb het probleem n.l. ook
met dank, Dick
heb je al een oplossing voor het probleem: geen videosignaal gedetecteerd ? ik heb het probleem n.l. ook
met dank, Dick
Is dit een computer hulp forum? Antwoord: Nee. Je bent bij de verkeerde forum maat
Wat vaak voorkomt is dat als je via SCART het beeld uitstuurt en in de computer die kabel op S-VIDEO aansluit, dat het dan niet werkt.
Je zou dan een videorecorder moeten gebruiken die een S-VIDEO uitgang heeft.
Je zou dan een videorecorder moeten gebruiken die een S-VIDEO uitgang heeft.