Begrijp ik.Nee hoor, ik wil uitsluitend dat microsoft rekening houdt met de bestaande apparatuur in de markt.
Het feit is dat Microsoft heeft gezegd dat Vista voornamelijk voor de nieuwere en nieuwste computers geschikt is en ook dito hardware.
Daarintegen vind ik dat de computerbouwers daar ook een verantwoordelijkheid in hebben. Vista hoort niet op de budgetsystemen.
Microsoft heef heel duidelijk aangegeven dat alleen Vista Home Basic geschikt is voor de budgetsystemen.
Ik heb zelf de roadshow van Microsoft gevolgd en daar werd dit soort zaken ook heel uitgebreidt besproken.
Je moet niet vergeten dat de consument zelf zegt dat zij zelf wel bepalen waar zij Vista op installeren.Er komt nog eens tijd dat Microsoft niet meer oppermachtig is en net zoals elk ander bedrijf moet vechten om de gunst van de consument
Het spijt me, maar door die koppigheid ontstaan nu veel problemen.
Want veel mensen installeren Vista tegen alle adviezen van Microsoft op een oudere computer, en zie de problemen ontstaan.
De meeste klachten die je hoort betreffen voormamelijk de budgetsystemen en oudere computers.
Oke, bij printers hoor je die problemen ook, maar Microsoft heeft duidelijk aangegeven dat in de komende servicepack die printerproblemen worden opgelost, en in de tussentijd is het gewoon behelpen.
De consument (en daar heb ik zelf veel mee te maken) moet dan ook wel luisteren naar wat wel en wat niet kan.ik weet het ikbenik, je vind consument een vies woord, maar het is degene die je rekening betaald
Kijk, als consument kun je nu wel willen dat Vista op een 5 jaar oude computer moet gaan draaien, maar als dat niet mogelijk is, dan dien je als consument jezelf daar bij neer te leggen.
Tuurlijk kijk ik altijd naar de wensen van de klanten, maar die wensen moeten wel redelijk blijven. En soms kom je hele onredelijke dingen tegen.