Wie heeft er ook zulke slechte ervaringen met ACER??? Ik heb in september een ACER TM 803LCib gekocht via het internet, maar vanaf het begin was de processor kapot. Na 6 weken krijg ik eindelijk de laptop terug. Echter al snel kon ik de laptop weer terug sturen, want hij piepte heel hard en de muis bleef haperen én hij ging spontaan uit de slaapmodus. Vervolgens krijg ik hem na twee weken STUK terug. De discdrive deed het niet meer. Weer opgestuurd.....na 1000 mailtjes en eindelijk een vast contactpersoon bij Acer, wordt mij een nieuwe laptop toegezegd: Echter toen ik hem voor het eerst opstartte, begon hij al met de recoveryprocedure...hoe kan dat? Bovendien zat er geen Bluetooth op zoals wel op mijn gekochte laptop zat. Weer teruggestuurd...krijg hem terug, maar wat nu? Het internet doet het niet (WLAN) -> weer teruggestuurd. Na twee weken krijg ik hem eindelijk terug (ben trouwens nog een aantal keer vergeten te vermelden dat ik de laptop heb moeten terugsturen, maar het verhaal is volgens mij wel duidelijk).
Nadat ik eindelijk een beetje plezier van mijn laptop begin te krijgen, begaf twee weken geleden plotseling, zonder enige reden het internet het. Lag wéér aan de laptop. Wéér teruggestuurd, maar wat krijg ik als service terug? Onderstaand mailtje:
Beste G.,
Uw systeem is hier getest met een harde schijf, waarop een kale installatie staat en dan werkt alles perfekt, alleen met uw installatie is er het probleem.
Uw systeem staat hier klaar om vandaag verzonden te worden. U zult zelf de recovery-cd's moeten draaien, zodat windows weer goed geinstalleerd is.
Nu mag ik dus zelf de recovery-procedure doorvoeren (teveel gevraagd voor de service van Acer) met de kans dat hij het daarna nog steeds niet doet. Ik had bovendien al twee weken niets nieuws geïnstalleerd!!!
Ik wil mijn geld terug! Waar zijn mijn rechten? Wie kan mij helpen? In het halve jaar dat ik een laptop heb, is hij langer bij Acer geweest dan dat ik hem zelf in bezit heb gehad!
PLEASE HELP!!!! I'M DESPERATE
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Acer: slechtste service, onbetrouwbare notebooks!!!
Re: Acer: slechtste service, onbetrouwbare notebooks!!!
Lieve schat, ik ben bang dat je kunt fluiten naar je centen.
Zo te horen heb jij wel ontzettend gezeik met ze, ik ben er net vanaf gelukkig, maar reageren op klachtenbrieven doen ze niet, op e-mails ook niet trouwens.
Acer is een goede notebook, maar de garantie en service is kennelijk al vervlogen als je de winkel uitstapt. Als er wat mee is moet je wekenlang wachten op je notebook. Gelukkig was het bij mij wel netjes gerepareerd.
In ieder geval succes ermee!!
Zo te horen heb jij wel ontzettend gezeik met ze, ik ben er net vanaf gelukkig, maar reageren op klachtenbrieven doen ze niet, op e-mails ook niet trouwens.
Acer is een goede notebook, maar de garantie en service is kennelijk al vervlogen als je de winkel uitstapt. Als er wat mee is moet je wekenlang wachten op je notebook. Gelukkig was het bij mij wel netjes gerepareerd.
In ieder geval succes ermee!!
Re: Acer: slechtste service, onbetrouwbare notebooks!!!
hoi gabriella ik ken je probleem ik heb ook een acer 1703 sm duur ding. binnen 4 maanden al 3 keer terug kunnen sturen en ik kom niet meer op hotmail en binnen tien minuten was mijn batterij leeg. ze laten je uren aan de telefoon wachten wat aarig hoog oploopt! als je laptop dan opstuurt duurt het 6 weken eer je hem terug krijgt en ik kan dat ding niet zo lang missen. Acer jullie behandelen jullie klanten slecht!!!
Re: Acer: slechtste service, onbetrouwbare notebooks!!!
Quote:
...een ACER TM 803LCib gekocht via het internet, maar...
Hier ging het al mis. Koop je het apparaat in de winkel dan heb je iemand om aan te spreken als het apparaat neit deugdelijk is.
Op Internet koop IK in ieder geval geen dingen van boven de 200 euro.
K-Fries
...een ACER TM 803LCib gekocht via het internet, maar...
Hier ging het al mis. Koop je het apparaat in de winkel dan heb je iemand om aan te spreken als het apparaat neit deugdelijk is.
Op Internet koop IK in ieder geval geen dingen van boven de 200 euro.
K-Fries
Re: Acer: slechtste service, onbetrouwbare notebooks!!!
K-Fries, dikke onzin natuurlijk, want bij een winkel sturen ze hem ook op, en een winkel bepaalt niet de betrouwbaarheid van de notebook! Acer levert op dit moment echt slechte dingen af, en klanten zijn voor hun vervelende mensen waarschijnlijk. De klantvriendelijkheid = 0,0! Wachttijden zijn lang (nu korter), en excuses worden nooit gemaakt!
Ik koop geen acer meer!
Ik koop geen acer meer!
Re: Acer: slechtste service, onbetrouwbare notebooks!!!
Daar waar je de laptop koopt zijn de verandwoordelijke!! Ten allertijde. Zo zit het rechtssysteem in elkaar. Dus idd via internet kopen is soms niet zo slim