Ik heb op 27 Oktober een laptop bij DELL besteld. maar vervolgens nooit een order bevestiging ontvangen. ik heb al geprobeert te bellen maar de service is tijdelijk niet beschikbaar. mailen kan ook niet want ik heb geen order nummer en dat is vereist om een gesprek aan te vragen.
kan iemand mij hier misschien meer informatie over geven.
met vriendelijk groet,
Oliver
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betaling met ideal, geen bevestiging van Dell gekregen
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 06 nov 2017 16:54
-
- Berichten: 364
- Lid geworden op: 21 jun 2017 23:12
Re: Betaling met ideal, geen bevestiging van Dell gekregen
In 98 van de gevallen zit deze in je spambox of heb je een typefout gemaakt bij het invullen van je emailadres. In 2% van de gevallen is het een storing waardoor de bevestiging vanuit Dell niet gestuurd wordt.
Proberen contact te krijgen voor meer duidelijkheid dus.
Proberen contact te krijgen voor meer duidelijkheid dus.
Re: Betaling met ideal, geen bevestiging van Dell gekregen
Kijk eens bij die IDEAL betaling in de omschrijving, vaak staat daar het ordernummer vermeld.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 06 nov 2017 16:54
Re: Betaling met ideal, geen bevestiging van Dell gekregen
bedankt voor de snelle reacties. ik heb in mijn afschriften een IRN nummer gevonden die begint met NL maar die lijkt niet te werken op de nederlandse site dit krijg ik te zijn als ik die invul ''Controleer het IRN-nummer en probeer het opnieuw. IRN-nummers zijn specifiek voor het land waarin het product is gekocht. Gebruik de landenselectie rechts onderaan deze pagina om naar een andere landspecifieke pagina te gaan. Als u uw gegevens niet kunt vinden, neem dan u contact op met de klantenservice.''
ik kon geen order nummer vinden zover ik weet.
met vriendelijke groet
Oliver
ik kon geen order nummer vinden zover ik weet.
met vriendelijke groet
Oliver
Re: Betaling met ideal, geen bevestiging van Dell gekregen
Welke website heeft u de laptop besteld?
En zoals eerder was aangegeven moest u niet een account aanmaken voor het bestellen? Staat in uw account geen order bevestiging zoals bij Bol?
En zoals eerder was aangegeven moest u niet een account aanmaken voor het bestellen? Staat in uw account geen order bevestiging zoals bij Bol?
Re: Betaling met ideal, geen bevestiging van Dell gekregen
Ik snap niet waarom u niet gewoon telefonisch contact opneemt met DELL.
DELL NL Afdeling verkoop:
Beschikbaar van 09:00 – 17:00
020-6744873
DELL NL Afdeling verkoop:
Beschikbaar van 09:00 – 17:00
020-6744873