LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Siemens s55 Postbank/O2 actie GROTE oplichterij

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Zeno

Siemens s55 Postbank/O2 actie GROTE oplichterij

Ongelezen bericht door Zeno »

- 2 maanden geleden besteld,
- € 49,- al een maand van de bank afgeschreven en afhaalbericht komt maar niet,
- O2 gek gebeld en zei 2 weken geleden dat het afhaalbericht snel komt,
- Postbank gebeld en zegt natuurlijk hetzelfde,
- 2 maanden verder en nog steeds geen telefoon, geen afhaalbericht en € 49,- weg,

En om de boel te cancelen moet je eerst het afhaalbericht hebben.
Dus Postbank zit intussen dik geld te verdienen van die € 49,- x 200.000 mensen? = € 9.800.000,-
Al dit geld word geinvesteerd in fondsen en andere beleggingen om hiervan dikke rentewinst te maken in korte tijd. Het zijn een stelletje oplichters en ik doe hieraan nooit meer mee. Ik cancel de boel z.s.m.

De O2 klantenservice

Re: Siemens s55 Postbank/O2 actie GROTE oplichterij

Ongelezen bericht door De O2 klantenservice »

Beste Zeno,
Dat klopt niet wat je hebt vermeld.
Want je kan gewoon naar de bank gaan om het geld terug te boeken.
Of anders wordt het bedrag binnen 3 weken terug gestort.
Mocht dit ook niet werken, Bel dan de klantenservice(0800 4444444), Waar ik werk en je meld dat je het geld nog niet terug hebt.
Je gegevens worden genoteerd en het staat er met een paar dagen op je rekening.

Met vriendelijke groet,

O2 Klantenservice

De O2 klantenservice

Re: Siemens s55 Postbank/O2 actie GROTE oplichterij

Ongelezen bericht door De O2 klantenservice »

Beste Zeno,
Dat klopt niet wat je hebt vermeld.
Want je kan gewoon naar de bank gaan om het geld terug te boeken.
Of anders wordt het bedrag binnen 3 weken terug gestort.
Mocht dit ook niet werken, Bel dan de klantenservice(0800 4444444), Waar ik werk en je meld dat je het geld nog niet terug hebt.
Je gegevens worden genoteerd en het staat er met een paar dagen op je rekening.

Met vriendelijke groet,

O2 Klantenservice

Gesloten