____________________________________________________________________Quote: Jor
maar ik blijf bij mijn mening dat ik Geen pixelfoute TFT aanvaard en dat dit ook niet nodig is, Genoeg zaken met pixelgarantie ( al dan niet betaald ) Ik heb al een paar keer de zaken aangegeven die absoluut nimmer een probleem maken en de TFT altijd weer gratis omruilen.
En bij de bedrijven ( en dat zijn er veel tegenwoordig ) die ik noem hebben de volgende klanten natuurlijk dezelfde garantie en hoeven daar ook geen genoegen mee te nemen. Deze schermen gaan inderdaad niet terug maar worden via beursen of met flinke korting aan klanten verkocht die geen moeite hebben met 1 of meer pixelfouten.
Moraal van het verhaal? Zoek een shop/winkel die deze garantie geven en je hebt nimmer bij aanschaf een kapot/fout scherm.Dat ikbenik deze service niet kan geven is geen reden om het ergens niet gewoon aan te schaffen.